  • 1. Data: 2012-02-02 15:52:36
    Temat: 8mm fish eye Falcon vs Samyang
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    8mm fiszaj Falcon czy Samyang?
    Tak, wiem, ze to to samo. Poza nazwa (z tym ze Samyang mimo wszytsko
    wyglada lepiej, imho).
    Z tym, ze kiedys na korzysc Falcona przemawiala 5 letnia gwarancja. I
    nizsza o 200zl cena.
    Jak wiadomo, Samyang oglosil, ze Falcona juz nie bedzie.
    Oczywiscie sa jeszcze resztki, ze starych zapasow. Tyle, ze praktycznie
    w cenie Samyanga - 950-1000zl za nowy. Wiec argument cenowy calkiem padl.
    A jak jest z ta falconowa gwarancja? Czy te 5 lat wciaz obowiazuje?
    I ile warta jest ta gwarancja? Bo Samyang ma przynajmniej domene
    samyang.pl. A Falcon?

    TA

  • 2. Data: 2012-02-04 04:04:57
    Temat: Re: 8mm fish eye Falcon vs Samyang
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    I jeszcze jedno.
    Podobno ten Samynang wystepuje w wersji zwyklej, oraz tzw. video, z
    bezstopniowa/plynna regulacja przyslony.
    Czy ta wersja video bedzie b.niewgodna do zwyklego fotografowania?
    TA

  • 3. Data: 2012-02-05 23:01:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-04 05:04, T...@s...in.the.world pisze:
    > Podobno ten Samynang wystepuje w wersji zwyklej, oraz tzw. video, z
    > bezstopniowa/plynna regulacja przyslony.
    > Czy ta wersja video bedzie b.niewgodna do zwyklego fotografowania?

    Tej przysłony nie traktuje się jako narzędzia kreatywnego tylko jako
    przedłużenie czasów. Więc brak zapadki nie ma znaczenia.

    --
    pozdrawia Adam
    /pochowajcie mnie na Wawelu, może być w krypcie Wazów/

  • 4. Data: 2012-02-05 23:44:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4f2f0a56$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tej przysłony nie traktuje się jako narzędzia kreatywnego tylko jako
    > przedłużenie czasów. Więc brak zapadki nie ma znaczenia.

    Hm, nie rozumiem.
    A moglbys to rozwinac?

    TA

  • 5. Data: 2012-02-06 01:44:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4f2f2da6$0$4110$4d5ecec7@news.xsusenet.com>,
    astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote:

    > T...@s...in.the.world wrote in
    s.atman.pl>

    > "Samyang Optics Co Ltd nie będzie już wytwarzać obiektywów sygnowanych
    > logiem Falcon; posiadacze tych szkieł nie stracą jednak swoich gwarancji
    > czy możliwości serwisowania. Przejmie je dotychczasowy dystrybutor
    > obiektywów Samyang, firma Delta Kraków, zapewniając najwyższej jakości
    > usługi serwisowe. Informacja ta bezpośrednio z Korei, z siedziby firmy
    > Samyang Optics Co Ltd."
    > www.swiatobrazu.pl/zmiany-w-dystrybucji-obiektywow-f
    alcon-i-samyang-20852.html

    > Wiec serwisuje je www.foto-tip.pl

    No tak.
    Ale ja juz to przeciez napisalem.
    Tylko wciaz nie wiem, czy Falcony ze starych zapasow do kupienie w
    sklepach maja 3-letnia czy 5-letnia gwarancje?
    Podejrzewam, ze 3, rzecz jasna...

    TA

  • 6. Data: 2012-02-06 02:41:30
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    T...@s...in.the.world wrote in
> [...]

    obiektywów Samyang, firma Delta Kraków, zapewniając najwyższej jakości
    usługi serwisowe. Informacja ta bezpośrednio z Korei, z siedziby firmy

    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2012-02-06 09:22:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-06 00:44, T...@s...in.the.world pisze:

    > Hm, nie rozumiem.
    > A moglbys to rozwinac?

    Czy dasz f=4, czy f=8 - jeden pies na zdjęciu. Nie ma kontroli go,
    jakość właściwie też się nie zmienia. Trochę jak w lepszych kompaktach
    na szerokim końcu.

    --
    pozdrawia Adam
    /wolę spijać nektar z gregoriańskich spadkołąk w locie dzięcieliny pałej.../

  • 8. Data: 2012-02-08 04:59:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4f2f9bd6$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Czy dasz f=4, czy f=8 - jeden pies na zdjęciu. Nie ma kontroli go,
    > jakość właściwie też się nie zmienia. Trochę jak w lepszych kompaktach
    > na szerokim końcu.

    Qrde, to co ty bys wybral?
    Rzucic moneta?

    TA

  • 9. Data: 2012-02-08 07:58:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-08 05:59, T...@s...in.the.world pisze:
    > Qrde, to co ty bys wybral?
    > Rzucic moneta?

    Sprawdził gwarancję, wybrał to co ma lepsze warunki i jest tańsze.

    --
    pozdrawia Adam
    /a czego będziemy się bać w tym sezonie?/

  • 10. Data: 2012-02-08 15:53:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4f322b1a$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Sprawdził gwarancję, wybrał to co ma lepsze warunki i jest tańsze.

    O ile moze byc jakas roznica miedzy Samyangiema a Falconem (co probuje
    wlasnie bezskutecznie ustalic), to w przypadku Samyanga wersja video/
    werska zwykla nie ma zadnej innej roznicy.

    TA