  • 1. Data: 2011-03-29 12:27:25
    Temat: program do zmniejszania zdjęć
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    Witam
    Poszukuje programu , ktory zmniejszy mi dane zdjeciu do ządanych wymiarów,
    ale jest jedno ale...

    Musi tak zmniejszyc, aby nie przekroczyć podanej wczesniej przez mnie
    wielkosci pliku.

    Czyli np. mam zdjecie 1600x1200 i podaje jemu , ze chce fotke np.800x600 o
    wielkosci pliku nie wieszkym jak 70kb. Program sam dobiera optymalnie tak
    kompresje, aby jakosc byla najlepsza i zmniejsza mi to foto do podanych
    kryteriów

  • 2. Data: 2011-03-29 12:43:16
    Temat: Re: program do zmniejszania zdjęć
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 29, 8:27 am, "LUKAS" <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > wielkosci pliku nie wieszkym jak 70kb. Program sam dobiera optymalnie tak
    > kompresje, aby jakosc byla najlepsza i zmniejsza mi to foto do podanych

    Irfan View z wtyczka.

  • 3. Data: 2011-03-29 14:45:12
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    LUKAS wrote:
> [...]
    > wielkosci pliku nie wieszkym jak 70kb. Program sam dobiera optymalnie tak
    > kompresje, aby jakosc byla najlepsza i zmniejsza mi to foto do podanych

    SNS-Resizer

  • 4. Data: 2011-03-29 16:03:14
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    Irfan View z wtyczka.

    A mozesz cos wiecej? Znam ten program, wiec byloby mi latwiej go obslugiwac,
    kwestia tylko tej wtyczki...

  • 5. Data: 2011-03-29 16:31:29
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 29, 12:03 pm, "LUKAS" <a...@p...pl> wrote:
    > Irfan View z wtyczka.
    >
    > A mozesz cos wiecej? Znam ten program, wiec byloby mi latwiej go obslugiwac,
    > kwestia tylko tej wtyczki...

    RIOT plugin.
    Kiedys tez potrzebowalem cos takiego jak ty teraz i to mi alatwilo
    sprawe.

  • 6. Data: 2011-03-30 05:53:36
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-03-29 18:31, Zygmunt Dariusz pisze:

    > RIOT plugin.

    Mam go, choć nigdy go nie instalowałem, więc prawdopodobnie jest od razu
    Irfanie.

    --
    bans

  • 7. Data: 2011-03-30 06:55:41
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 30, 1:53 am, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Mam go, cho nigdy go nie instalowa em, wi c prawdopodobnie jest od razu
    >   Irfanie.

    Jesli go zechcesz uzyc, to sie upomni o zainstalowanie.

  • 8. Data: 2011-03-30 07:08:07
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-03-30 08:55, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Jesli go zechcesz uzyc, to sie upomni o zainstalowanie.

    Potwierdzam.

    --
    bans

  • 9. Data: 2011-03-30 07:16:09
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 30, 3:08 am, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Potwierdzam.

    Niemozliwe!
    Potwierdzasz to co veri napisal?

  • 10. Data: 2011-03-30 07:19:35
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-03-30 09:16, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Niemozliwe!
    > Potwierdzasz to co veri napisal?

    Czemu mnie nie dziwi twoje pytanie?

    Wiesz, normalny człowiek zagdza się z innym, jeśli tamten pisze prawdę.

    --
    bans