  • 1. Data: 2011-03-27 18:42:05
    Temat: Gdzie statyw przykręcany do stołu?
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    Witam,

    poszukuję statywu podobnego do tego: http://goo.gl/AWmO2 , chodzi o taki
    przykręcany do stołu z jednym ramieniem z przegubem (jeden albo dwa) -
    gdzie takie coś mogę znaleźć? Da się kupić w rozsądnej cenie (<100 zł)?

    Dzięki.

    --
    Łukasz.

  • 2. Data: 2011-03-27 20:42:49
    Temat: Re: Gdzie statyw przykręcany do stołu?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-27 20:42, Łukasz Góralczyk pisze:
> [...]
    > przykręcany do stołu z jednym ramieniem z przegubem (jeden albo dwa) -
    > gdzie takie coś mogę znaleźć? Da się kupić w rozsądnej cenie (<100 zł)?

    Mam wątpliwość, czy rozsądna cena za porządny statyw to <100zł :/
    Zauważ jakie momenty sił muszą wytrzymywać i utrzymywać te przeguby.
    Może 270$ to lekko wygórowana cena, ale 300-500zł to już moim zdaniem - nie.

  • 3. Data: 2011-03-27 21:17:56
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    On Sun, 27 Mar 2011 22:42:49 +0200, Paweł W. wrote:

    > Mam wątpliwość, czy rozsądna cena za porządny statyw to <100zł :/ Zauważ
    > jakie momenty sił muszą wytrzymywać i utrzymywać te przeguby. Może 270$
    > to lekko wygórowana cena, ale 300-500zł to już moim zdaniem - nie.

    Po cichu liczę że będzie dało się kupić jakąś tanią chińszczyznę (jest na
    Allegro coś takiego ale bez ramienia), nie potrzebuję jakichś
    wygórowanych parametrów; musi utrzymać niewielkie urządzenie.

    --
    Łukasz.

  • 4. Data: 2011-03-28 08:45:45
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 27 Mar, 23:17, Łukasz Góralczyk <l...@g...com> wrote:

> [...]
    > Allegro coś takiego ale bez ramienia), nie potrzebuję jakichś
    > wygórowanych parametrów; musi utrzymać niewielkie urządzenie.

    http://cgi.ebay.de/Kleines-TISCHSTATIV-KUGELKOPF-KLE
    MMVORRICHTUNG-/330543602852?pt=DE_Elektronik_Compute
    r_Foto_Camcorder_Stative_PM&hash=item4cf5ef1ca4

    Mozesz dorobic sobie przedluzke do tej kulowej glowicy.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 5. Data: 2011-03-28 12:54:36
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Stan.Matyska wrote in
    r.googlegroups.com>
    > http://cgi.ebay.de/Kleines-TISCHSTATIV-KUGELKOPF-KLE
    MMVORRICHTUNG-/330543602852?pt=DE_Elektronik_Compute
    r_Foto_Camcorder_Stative_PM&hash=item4cf5ef1ca4

    Statyw stolowy - imadlo produkowalo tez PZO:
    http://archi.inosak.org/imgdb/item1427649245_1.html
    http://xarchiwum.pl/statyw-stolowy-imadlo-pzo-i13328
    46664.html
    http://archi.inosak.org/imgdb/item1432376265_1.html