  • 11. Data: 2011-03-30 07:31:26
    Temat: Re: program do zmniejszania zdjęć
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 30, 3:19 am, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Czemu mnie nie dziwi twoje pytanie?
    >
    > Wiesz, normalny cz owiek zagdza si z innym, je li tamten pisze prawd .

    Dobre, dobre... hehehe
    Od lat mnie tu nie znosza, wlasnie za pisanie prawdy.

  • 12. Data: 2011-03-30 17:33:43
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent LUKAS nadaje:
    > A mozesz cos wiecej? Znam ten program, wiec byloby mi latwiej go
    > obslugiwac, kwestia tylko tej wtyczki...

    Zapisz jako - jpg - opcje - kompresuj do rozmiaru xx kB

  • 13. Data: 2011-03-30 18:01:10
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    > SNS-Resizer

    A to ja skorzystam z okazji i zapytam, czy planujesz wypuścić nowszą od
    1.7.2 wersję SNS-Resizera, czy też jest to już ostatnia.
    Według mnie, jest to najlepszy program do zmiany rozmiarów zdjęcia, używałem
    wielu ale SNS-Resizer jakością pliku wyjściowego bije je wszystkie, pomimo,
    że brak mu kilku pożytecznych funkcji

  • 14. Data: 2011-03-30 19:39:53
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    2g2000yqh.googlegroups.com...

    >Dobre, dobre... hehehe
    >Od lat mnie tu nie znosza, wlasnie za pisanie prawdy.

    nie pochlebiaj sobie, nie znoszą cię za trolowanie
    chamstwo w wypowiedziach i kłamstwa.

  • 15. Data: 2011-03-30 20:45:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 30, 3:39 pm, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz"  napisał w wiadomości grup
    2g2000yqh.googlegroups.com...

    > nie pochlebiaj sobie, nie znoszą cię za trolowanie
    > chamstwo w wypowiedziach i kłamstwa.

    Nie dosc, ze chamsko klamiesz, to jeszcze trolujesz.

  • 16. Data: 2011-03-31 13:39:55
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    kuba_k1 wrote:
> [...]
    > używałem wielu ale SNS-Resizer jakością pliku wyjściowego bije je
    > wszystkie, pomimo, że brak mu kilku pożytecznych funkcji

    Planuję nową wersję SNS-Resizera, ale czasu ciągle brak. Może na święta
    wielkanocne uda się mi go trochę wygospodarować.
    Na pewno nowy resizer będzie znacznie szybszy od obecnego, bo udało mi się
    znacznie zoptymalizować, stosowany w nim algorytm ostrzenia.

    Co do brakujących funkcji programu, to jestem otwarty na propozycje.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 17. Data: 2011-03-31 15:49:07
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 31 Mar 2011 15:39:55 +0200, "Sebastian Nibisz"
    <e...@g...pl> wrote:

    >Co do brakujących funkcji programu, to jestem otwarty na propozycje.

    1. Możliwość pracy z lini komend, jako filtr, z konfiguracją
    ,,normalną'' a nie poprzez zmianę nazwy pliku. Dzięki temu będzie
    można program podpiąć jako filtr przy obróbce.

    2. Możliwość regulacji mocy algorytmu wyostrzania. Niekoniecznie
    jednym parametrem, ale aby była.

    3. Tylko wyostrzanie, bez zmiany rozdzielczości.

    4. A to już tylko może, bo musisz podjąć decyzję czy to ma być program
    do jednej czynności, czy może ewoluować do mini-kombajnu: możliwość
    kompresji dynamiki. Np. jeżeli jasność obrazka wejściowego opiszemy
    jako 0% - 100% to wyjściowy będzie skompresowany do 10% - 90%.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 18. Data: 2011-03-31 19:38:37
    Od: "MIR" <d...@g...com>

    Wielka PROŚBA: Czy ten wspaniały program jest również odpowiedni do
    zmniejszania plików video? Jeżeli tak - proszę o potwierdzenie. Jeżeli nie -
    proszę o podanie czegoś odpowiedniego - Dzięki!
    ______________________

    Z pozdrowieniem ( - ) MIR

  • 19. Data: 2011-04-01 10:16:40
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Grzegorz Krukowski napisał(a):
> [...]
    > kompresji dynamiki. Np. jeżeli jasność obrazka wejściowego opiszemy
    > jako 0% - 100% to wyjściowy będzie skompresowany do 10% - 90%.

    A do czego to w praktyce potrzebne?

    --
    Mirek

  • 20. Data: 2011-04-01 10:34:26
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    1) Regulacja parametru "opacity" znaku wodnego
    2) Możliwość własnego ustawienia rozdzielczości wynikowego zdjęcia