  • 1. Data: 2011-03-28 16:50:18
    Temat: Parę pytań do użytkowników aparatów SONY Nex
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Witam! Mam kilka pytań nt w/w aparatów.

    1) Czy Wam się też wieszają? Mnie na podglądzie stało się to trzeci raz
    w ciągu kilku dni.
    2) Szybko rozładowują baterie, tj. ze 300 zdjęć można zrobić, ale jak się
    go nie wyłączy, to w stanie czuwania robi baterii jesień średniowiecza.
    3) Wybudzanie ze stanu uśpienia jest dość powolne i nie następuje zawsze
    za pierwszym przyciśnięciem spustu.

    Oto kilka fotek zrobionych Nexem:
    http://bootmanager.unixstorm.org/FotoAlbum/index.htm

    Z Pozdrowieniami
    Bo(o)t manager

  • 2. Data: 2011-03-28 17:00:03
    Temat: Re: Parę pytań do użytkowników aparatów SONY Nex
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 18:50, Bo(o)t_manager pisze:

    > 2) Szybko rozładowują baterie, tj. ze 300 zdjęć można zrobić, ale jak się
    > go nie wyłączy, to w stanie czuwania robi baterii jesień średniowiecza.

    To chyba cecha, a nie wada tych[EVIL] aparatów.

    I pozwolę tu sobie na dygresję - lustrzanka chyba nigdy nie wyginie,
    chociażby ze względu na dość oszczędne gospodarowanie prądem w trybie
    czuwania. Wynika to oczywiście z samej natury lustrzanki.

  • 3. Data: 2011-03-28 17:18:35
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 19:00:03 +0200, Paweł W. napisał(a):

    [ciach]
    > I pozwolę tu sobie na dygresję - lustrzanka chyba nigdy nie wyginie,
    > chociażby ze względu na dość oszczędne gospodarowanie prądem w trybie
    > czuwania. Wynika to oczywiście z samej natury lustrzanki.

    W czym miały by być lepsze pod względem gospodarowania energią lustrzanki?
    Tu i tu jest wyświetlacz...

    PZDR
    Bo(o)t manager

  • 4. Data: 2011-03-28 18:02:59
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał w wiadomości grup

> [...]

    chociażby ze względu na dość oszczędne gospodarowanie prądem w trybie
    czuwania. Wynika to oczywiście z samej natury lustrzanki.
    ****************************
    A co robi ten EVIL w czasie czuwania?
    Pytam serio.

    JD

  • 5. Data: 2011-03-28 19:07:48
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-03-28 19:18, Bo(o)t_manager pisze:

    > [ciach]
    >
    > W czym miały by być lepsze pod względem gospodarowania energią lustrzanki?
    > Tu i tu jest wyświetlacz...
    > [...]

    Tyle, ze w lustrzance jest dużo rzadziej używany. A przy kadrowaniu na
    wyświetlaczu nie tylko on ciągnie prąd, ale i matryca oraz układy z nią
    współpracujące.
    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2011-03-28 19:33:08
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 21:07:48 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

> [...]
    > Tyle, ze w lustrzance jest dużo rzadziej używany. A przy kadrowaniu na
    > wyświetlaczu nie tylko on ciągnie prąd, ale i matryca oraz układy z nią

    No z tym mogę się zgodzić, ale nie zmienia to faktu że inżynierowie Sony
    nie bardzo przyłożyli się do zasilania w nexie, jest to mój trzeci cyfrak
    więc jakiś punkt odniesienia mam. (Panasonic DMC-FT2 i starusieńki dmc-
    lc20).

    Pozdrawiam
    Bo(o)t_manager

  • 7. Data: 2011-03-28 19:57:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 19:33:08 +0000 (UTC), Bo(o)t_manager napisał(a):

> [...]
    > nie bardzo przyłożyli się do zasilania w nexie, jest to mój trzeci cyfrak
    > więc jakiś punkt odniesienia mam. (Panasonic DMC-FT2 i starusieńki dmc-

    Nie bierzesz pod uwagę znacznie większej pracy jaką wykonuje w NEXach
    procesor aparatu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 8. Data: 2011-03-28 20:10:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JD wrote:
> [...]
    > chociażby ze względu na dość oszczędne gospodarowanie prądem w trybie
    > czuwania. Wynika to oczywiście z samej natury lustrzanki.

    Pewnie jakieś strasznie ZŁE rzeczy ;-)

  • 9. Data: 2011-03-28 20:13:10
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-03-28 21:57, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Nie bierzesz pod uwagę znacznie większej pracy jaką wykonuje w NEXach
    > procesor aparatu.

    Prawdopodobnie projektant aparatu również jej nie wziął pod uwagę i nie
    zapewnił akumulatora o odpowiednio dżzej pojemności.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 10. Data: 2011-03-28 20:13:39
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 21:57:35 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nie bierzesz pod uwagę znacznie większej pracy jaką wykonuje w NEXach
    > procesor aparatu.

    No to po ptokach... Liczyłem na upgrade firmware co zmniejszy pobór
    prądu, ale coś mi się widzi że trza drugi akumulator kupić.

    Z Pozdrowieniami
    Bo(o)t_manager