  • 201. Data: 2011-06-30 20:05:20
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "s2p" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4e0c5ab8$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...
    > Albo zaliczył by dachowanie.Tylko aktorzy robią właściwe rzeczy we
    > właściwym czasie.

    no jasne, ale hamowanie powinno być pierwszym odruchem, a nie tak jak tu
    trąbienie.

    Ja już nie pamiętam nawet czy mi klakson działa, bo nie mam okazji go
    używać..

    > Całe szczęście że nic nikomu się nie stało, złom się przetopi i powstanie
    > nowe auto:)

    a co tu przetapiać - to wystarczy wyklepać :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 202. Data: 2011-06-30 20:20:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kuba (aka cita) w <news:iuidsp$mf$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > trąbienie.
    > Ja już nie pamiętam nawet czy mi klakson działa, bo nie mam okazji go

    Ja tez nie mam okazji używać, ale mimo braku okazji do używania wiem, że
    działa, więc YPB?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 203. Data: 2011-06-30 22:06:27
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup

    > Daj dłuższy kawałek .... 20 sekund wcześniej co się działo chcę wiedzieć.

    http://www.youtube.com/watch?v=pfU2vslqLE8

    =======

    Zdradź, dlaczego oba samochody są "skasowene". Poszkodowany wygląda całkiem
    przyzwoicie. W nic nie uderzył.

  • 204. Data: 2011-07-01 14:31:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-29 21:39:18 +0200, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > Obecnie zjamuje to niewiele mniej :P

    Wykrakałeś!
    Wczoraj wyjechałem z DC o 17, dojechałem do Katowic po 22.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 205. Data: 2011-07-01 14:35:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-29 10:44:38 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Tue, 28 Jun 2011 16:03:21 +0200, DJ

    > Ale jak ma się "wyrwać", skoro ten bezpośrednio za ciężarówką ZAWSZE jako
    > pierwszy będzie mógł wyprzedzać

    Wiesz, tu działa mechanizm, który można opisać tak:

    "Panie władzo, jeżdżę jako ostatnia pizda, bo nie potrafię zachować
    prawidłowego odstępu od dużego pojazdu, który chcę wyprzedzić, nie
    potrafię jechać na wysokich obrotach, by dynamicznie ruszyć do
    wyprzedzania, nie potrafię używać lusterek i nie rozumiem po jaki chuj
    one są, ale TO JA BYŁEM PIERWSZY ZA CIĘŻARÓWKĄ I JECHAŁEM ZA NIĄ 6
    KILOMETRÓW, WIĘC TO JA POWINIENEM WYPRZEDZIĆ PIERWSZY, a nie jakiś
    debil z tyłu, który to wszystko, czego ja nie umiem, potrafi..."
    ;>

    --
    Bydlę

  • 206. Data: 2011-07-01 15:28:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bydlę,

    Friday, July 1, 2011, 2:31:02 PM, you wrote:

    > Wykrakałeś!
    > Wczoraj wyjechałem z DC o 17, dojechałem do Katowic po 22.

    Kapelusznik! ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 207. Data: 2011-07-01 15:47:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-01 15:28:32 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > Kapelusznik! ;)

    ;-)))

    Daj pan spokój, najpierw DC stało, bo po demnosteacji nierobów wszyscy
    samochodami uciekli z centrum blokując drogę do wyjazdówek, potem
    autokary z nierobami blokowały ruch dodatkowo, na wylocie w stronę
    Raszyna zwężenia, w Hucie Zawadzkiej policja kierowala ruchem powodując
    totalne zatwardzenie ruchu, przed betonówką zatwardzenie stowrzyli sami
    kierowcy już bez pomocy policji, przez CB fruwały ciągle nawoływania
    debili z tirów: "blokujcie pas, żeby nikt nie mógł dojechać pustym
    pasem do zwężenia", z osobówek: "a co wam, Q, za szkoda się stanie, że
    ktoś dojedzie do domu minutę wcześniej, czy pięć?", dzieci płakały,
    baby histeryzowały, starcy przeklinali (to wszystko przez CB, nie u
    mnie w samochodzie :-)), a gdy człek wyczłapał w końcu w Piotrkowie na
    dwa pasy, to zaczęło lać jak z cebra i lało do samych Katowic...

    Przy okazji tradycyjne piętno dla mistrzów prostej - zakrętów boją się
    jasna cholera i MUSZĄ zwolnić do 70, choć na prostej i 170 gnają.
    Zamiast, jak normalny człowiek, jechać spokojnie setką...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 208. Data: 2011-07-06 00:04:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 07:57:27 +0200, Myjk napisał(a):

    > Faktycznie to głupie tłumaczenie -- zamiast trąbić powinien hamować. Z
    > drugiej strony faktycznie w większości przypadków trąbka wystarczy do
    > otrzeźwienia sieroty.

    Pomyśl ile czasu potrzebujesz do przeniesienia nogi z gazu na hamulec, a
    ile na trąbienie.

    --
    ___________ (R)

  • 209. Data: 2011-07-06 00:07:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 11:42:10 +0200, DoQ napisał(a):

    > Kierowca (jak ten z Combo), który w sytuacji podbramkowej woli trąbić
    > niż ratować się odpowiednim manewrem, powinien natychmiast oddać PJ
    > zanim sobie czy innym zrobi krzywdę.

    ja Cię proszę. Jak sie siedzi w fotelu i ogląda film, to masz duuuużo
    czasu. A teraz pomyśl - przełożenie nogi z gazu na hamulec to sekunda. Plus
    jakieś 0,5 na decyzję. To teraz odnieś to do filmiku.

    --

  • 210. Data: 2011-07-06 08:39:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-05, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > ja Cię proszę. Jak sie siedzi w fotelu i ogląda film, to masz duuuużo
    > czasu. A teraz pomyśl - przełożenie nogi z gazu na hamulec to sekunda.

    Chyba jak jeszcze po drodze chcesz się podrapać w tę nogę...

    Krzysiek Kiełczewski