    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Date: Fri, 1 Jul 2011 14:35:31 +0200

    On 2011-06-29 10:44:38 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Tue, 28 Jun 2011 16:03:21 +0200, DJ

    > Ale jak ma się "wyrwać", skoro ten bezpośrednio za ciężarówką ZAWSZE jako
    > pierwszy będzie mógł wyprzedzać

    Wiesz, tu działa mechanizm, który można opisać tak:

    "Panie władzo, jeżdżę jako ostatnia pizda, bo nie potrafię zachować
    prawidłowego odstępu od dużego pojazdu, który chcę wyprzedzić, nie
    potrafię jechać na wysokich obrotach, by dynamicznie ruszyć do
    wyprzedzania, nie potrafię używać lusterek i nie rozumiem po jaki chuj
    one są, ale TO JA BYŁEM PIERWSZY ZA CIĘŻARÓWKĄ I JECHAŁEM ZA NIĄ 6
    KILOMETRÓW, WIĘC TO JA POWINIENEM WYPRZEDZIĆ PIERWSZY, a nie jakiś
    debil z tyłu, który to wszystko, czego ja nie umiem, potrafi..."
    ;>

    --
    Bydlę