    From: "SruTuTu" <1...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Date: Tue, 28 Jun 2011 00:04:08 +0200

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości >
    http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

    A mnie wkurwiają takie pizdy co mają więcej ambicji niż możliwości.
    Dojeżdżam do jakiegoś TIRa zawalidrogi a z przeciwka zatwardzenie jak chuj,
    co chwila się wychylam i sprawdzam czy jest pusto. Droga wolna chce
    wyprzedzać a tu już zaczyna z prędkością furmanki wyprzedzać zza moich
    pleców taka właśnie pizda. I moje 170 kucy wpierdala siano bo wieśniakowi
    się wydaje że jego zaprzęg jest najszypciejszy. Sam bym kurwa chętnie
    wpierdolił takiego cwela do rowu. Podejrzewam że jak pokażesz dodatkowe 20s
    filmu to będzie tam właśnie taka sytuacja.