-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!z17g2000v
bd.googlegroups.com!not-for-mail
From: plumbum <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: play - niewykonana cesja umowy, co dalej?
Date: Wed, 19 May 2010 00:20:04 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 37
Message-ID: <0...@z...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 195.13.38.135
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1274253604 30740 127.0.0.1 (19 May 2010 07:20:04 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 19 May 2010 07:20:04 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: z17g2000vbd.googlegroups.com; posting-host=195.13.38.135;
posting-account=jCaJ4AoAAAC7IKKK7EumEi13GvYNeAZe
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3)
Gecko/20100401 Firefox/3.6.3,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:993727
[ ukryj nagłówki ]Witam,
mam problem z operatorem Play, po 2 miesiącach rozpatrywania nie
wykonał mi zlecenie cesji numeru
( z firmy na inną firmę). Powód: niekompletne dokumenty. Przy czym
brakującym dokumentem było jakieś porozumienie o przeniesieniu praw i
obowiązków, czy coś takiego. Jest to pismo które powinien był
sporządzić w salonie pracownik Playa podczas przyjmowania zgłoszenia.
O odrzuceniu tego zgłoszenia dowiedziałem się dzwoniąc poraz n-ty na
infolinie.
Ponoszę straty każdego miesiąca gdyż nie mogę teraz zaksięgować faktur
i odliczyć vat-u (stara firma nie istnieje, jest wyrejestrowana)
Co zrobić?
czy napisać pismo i płacić tylko ceny netto aż do czasu otrzymania
korekt i ponownie złozyć wniosek?
Czy wypowiedzieć umowę?
Nadmienię, iż od początku umowa była zawierana z myślą wykonania cesji
po pierwszym okresie rozliczeniowym ( tak to mi wytłumaczył
sprzedawca, iż musi być zapłacona pierwsza f-ra by wykonać cesję) Po
prostu numer telefonu był a starą firmę i tak było prościej zawrzeć
nową umowę, telefon czekał odłożony w szufladzie sprzedawcy i nie było
czasu na inne ruchy. Poza tym sam zakup telefonu w promocji był
fakturowany na nową firmę, i z tym Play nie robił problemu.
Czy rozpatrzenie umowy po 2 miesiącach nie jest złamaniem regulaminu
przez Play? Czy jest to podstawa do wypowiedzenia umowy? Nie chcę
przez kolejne miesiące tracić kasy i denerwować się iż mój vat ląduje
w koszu.
pozdrawiam,
zap
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
- Program do SMS
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka
- 2024-10-07 Nowy akt zasadniczy
- 2024-10-07 KIA nas dyma
- 2024-10-07 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-07 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-06 miles per gallon
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=