  • 1. Data: 2010-05-19 07:20:04
    Temat: play - niewykonana cesja umowy, co dalej?
    Od: plumbum <p...@g...com>

    Witam,

    mam problem z operatorem Play, po 2 miesiącach rozpatrywania nie
    wykonał mi zlecenie cesji numeru
    ( z firmy na inną firmę). Powód: niekompletne dokumenty. Przy czym
    brakującym dokumentem było jakieś porozumienie o przeniesieniu praw i
    obowiązków, czy coś takiego. Jest to pismo które powinien był
    sporządzić w salonie pracownik Playa podczas przyjmowania zgłoszenia.
    O odrzuceniu tego zgłoszenia dowiedziałem się dzwoniąc poraz n-ty na
    infolinie.
    Ponoszę straty każdego miesiąca gdyż nie mogę teraz zaksięgować faktur
    i odliczyć vat-u (stara firma nie istnieje, jest wyrejestrowana)
    Co zrobić?
    czy napisać pismo i płacić tylko ceny netto aż do czasu otrzymania
    korekt i ponownie złozyć wniosek?
    Czy wypowiedzieć umowę?
    Nadmienię, iż od początku umowa była zawierana z myślą wykonania cesji
    po pierwszym okresie rozliczeniowym ( tak to mi wytłumaczył
    sprzedawca, iż musi być zapłacona pierwsza f-ra by wykonać cesję) Po
    prostu numer telefonu był a starą firmę i tak było prościej zawrzeć
    nową umowę, telefon czekał odłożony w szufladzie sprzedawcy i nie było
    czasu na inne ruchy. Poza tym sam zakup telefonu w promocji był
    fakturowany na nową firmę, i z tym Play nie robił problemu.
    Czy rozpatrzenie umowy po 2 miesiącach nie jest złamaniem regulaminu
    przez Play? Czy jest to podstawa do wypowiedzenia umowy? Nie chcę
    przez kolejne miesiące tracić kasy i denerwować się iż mój vat ląduje
    w koszu.

    pozdrawiam,
    zap

  • 2. Data: 2010-05-19 08:52:52
    Temat: Re: play - niewykonana cesja umowy, co dalej?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plumbum" <p...@g...com> napisał w
> [...]

    >Co zrobić?
    >czy napisać pismo i płacić tylko ceny netto aż do czasu otrzymania

    Reklamacje pisz, w imieniu starej firmy. "Nasza umowa zostala
    rozwiazana i przeniesiona na .."

    A z nowej mozesz zadzwonic i spytac co z faktura, bo nie przyslali,
    ewentualnie niech cos przyfaksuja, bo inaczej nie masz jak zaplacic
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-05-26 10:11:36
    Od: plumbum <p...@g...com>

    On 19 Maj, 10:52, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > A z nowej mozesz zadzwonic i spytac co z faktura, bo nie przyslali,
    > ewentualnie niech cos przyfaksuja, bo inaczej nie masz jak zaplacic

    Witam
    tak tez zrobiłem, pisma wysłane przez obie firmy
    w międzyczasie zawieszone połączenia wychodzące bo f-ra na nowy
    podmiot nie przyszła.
    okazało się iż cesja nie wykonana gdyż zdaniem centrali brakowało
    dokumentu: "Porozumienie dotyczące przeniesienia praw i
    obowiązków .... "
    tyle że dokument ten został sporządzony, ja mam swoją kopię, wynika z
    tego iż pracownik salonu Playa nie dostarczył dokumentu do centrali.
    Mam w związku z tym pytanie:
    cesja niewykonana okazuje się iż z błędu Playa, brak nowych faktur na
    nowy podmiot, zaraz telefon zostanie zawieszony z winy niezapłaconych
    rachunków, kto ponowi w takiej sytuacji odpowiedzialność za ewentualne
    wypowiedzenie umowy (cyrograf jeszcze obowiązuje, telefon wzięty w
    promocji)
    pozdro i dzięki