-
1. Data: 2010-05-19 07:20:04
Temat: play - niewykonana cesja umowy, co dalej?
Od: plumbum <p...@g...com>
Witam,
mam problem z operatorem Play, po 2 miesiącach rozpatrywania nie
wykonał mi zlecenie cesji numeru
( z firmy na inną firmę). Powód: niekompletne dokumenty. Przy czym
brakującym dokumentem było jakieś porozumienie o przeniesieniu praw i
obowiązków, czy coś takiego. Jest to pismo które powinien był
sporządzić w salonie pracownik Playa podczas przyjmowania zgłoszenia.
O odrzuceniu tego zgłoszenia dowiedziałem się dzwoniąc poraz n-ty na
infolinie.
Ponoszę straty każdego miesiąca gdyż nie mogę teraz zaksięgować faktur
i odliczyć vat-u (stara firma nie istnieje, jest wyrejestrowana)
Co zrobić?
czy napisać pismo i płacić tylko ceny netto aż do czasu otrzymania
korekt i ponownie złozyć wniosek?
Czy wypowiedzieć umowę?
Nadmienię, iż od początku umowa była zawierana z myślą wykonania cesji
po pierwszym okresie rozliczeniowym ( tak to mi wytłumaczył
sprzedawca, iż musi być zapłacona pierwsza f-ra by wykonać cesję) Po
prostu numer telefonu był a starą firmę i tak było prościej zawrzeć
nową umowę, telefon czekał odłożony w szufladzie sprzedawcy i nie było
czasu na inne ruchy. Poza tym sam zakup telefonu w promocji był
fakturowany na nową firmę, i z tym Play nie robił problemu.
Czy rozpatrzenie umowy po 2 miesiącach nie jest złamaniem regulaminu
przez Play? Czy jest to podstawa do wypowiedzenia umowy? Nie chcę
przez kolejne miesiące tracić kasy i denerwować się iż mój vat ląduje
w koszu.
pozdrawiam,
zap
-
2. Data: 2010-05-19 08:52:52
Temat: Re: play - niewykonana cesja umowy, co dalej?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "plumbum" <p...@g...com> napisał w
>mam problem z operatorem Play, po 2 miesiącach rozpatrywania nie
>wykonał mi zlecenie cesji numeru ( z firmy na inną firmę).
>Ponoszę straty każdego miesiąca gdyż nie mogę teraz zaksięgować
>faktur
>i odliczyć vat-u (stara firma nie istnieje, jest wyrejestrowana)
>Co zrobić?
>czy napisać pismo i płacić tylko ceny netto aż do czasu otrzymania
>korekt i ponownie złozyć wniosek?
>Czy wypowiedzieć umowę?
Reklamacje pisz, w imieniu starej firmy. "Nasza umowa zostala
rozwiazana i przeniesiona na .."
A z nowej mozesz zadzwonic i spytac co z faktura, bo nie przyslali,
ewentualnie niech cos przyfaksuja, bo inaczej nie masz jak zaplacic
:-)
J.
-
3. Data: 2010-05-26 10:11:36
Temat: Re: play - niewykonana cesja umowy, co dalej?
Od: plumbum <p...@g...com>
On 19 Maj, 10:52, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "plumbum" <p...@g...com> napisał w
>
> >mam problem z operatorem Play, po 2 miesiącach rozpatrywania nie
> >wykonał mi zlecenie cesji numeru ( z firmy na inną firmę).
> >Ponoszę straty każdego miesiąca gdyż nie mogę teraz zaksięgować
> >faktur
> >i odliczyć vat-u (stara firma nie istnieje, jest wyrejestrowana)
> >Co zrobić?
> >czy napisać pismo i płacić tylko ceny netto aż do czasu otrzymania
> >korekt i ponownie złozyć wniosek?
> >Czy wypowiedzieć umowę?
>
> Reklamacje pisz, w imieniu starej firmy. "Nasza umowa zostala
> rozwiazana i przeniesiona na .."
>
> A z nowej mozesz zadzwonic i spytac co z faktura, bo nie przyslali,
> ewentualnie niech cos przyfaksuja, bo inaczej nie masz jak zaplacic
> :-)
>
> J.
Witam
tak tez zrobiłem, pisma wysłane przez obie firmy
w międzyczasie zawieszone połączenia wychodzące bo f-ra na nowy
podmiot nie przyszła.
okazało się iż cesja nie wykonana gdyż zdaniem centrali brakowało
dokumentu: "Porozumienie dotyczące przeniesienia praw i
obowiązków .... "
tyle że dokument ten został sporządzony, ja mam swoją kopię, wynika z
tego iż pracownik salonu Playa nie dostarczył dokumentu do centrali.
Mam w związku z tym pytanie:
cesja niewykonana okazuje się iż z błędu Playa, brak nowych faktur na
nowy podmiot, zaraz telefon zostanie zawieszony z winy niezapłaconych
rachunków, kto ponowi w takiej sytuacji odpowiedzialność za ewentualne
wypowiedzenie umowy (cyrograf jeszcze obowiązuje, telefon wzięty w
promocji)
pozdro i dzięki