  • 71. Data: 2014-05-07 09:47:00
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, May 7, 2014, 1:19:30 AM, you wrote:

    > Masz aktualna mape, ze stacjami ?

    W komputerze - zawsze :P

    > A zatankujesz ... to w sam raz na Mazurach zabraknie :-)

    Widzisz jakiś problem z tankowaniem na Mazurach?

    > Ale informacji nie ma, ze trzeba zjezdzac :-)

    Ale ,,życiowe doświadczenie" jest.

    > I jadac nieznana autostrada, przy dojsciu do 1/4 zjedziesz w panice
    > pierwszym zjadem szukajac szczescia na bocznych drogach ? :-)

    Dlaczego w panice? Całkiem spokojnie.

    > Tym bardziej ... telefon sie zepsuje/rozladuje i zostajesz bez
    > nawigacji :-)

    Mam dwa telefony i ładowarkę w samochodzie.

    > Ale wlasnie o nowych drogach piszemy :-)

    Ale z nowej drogi można zjechać jak się jest gapą i nie zatankowało w
    porę.

    > Zjazdy sa - znaku o stacji nie ma. A wiec zjezdzac w prawo, w lewo,
    > czy nie zjezdzac ? :-)

    Sprawdzić w nawigacji, gdzie jest najbliższa stacja. Takie trudne?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2014-05-07 09:47:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Malpy,

    Wednesday, May 7, 2014, 1:39:33 AM, you wrote:

    > Wode tez mozna z kranu do butelki nalac
    > zamiast kupic butelkowaną drożej.

    Kupuję butelkowaną w pobliskiej hurtowni - zdecydowanie taniej niż na
    stacji benzynowej :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2014-05-07 09:48:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Malpy,

    Wednesday, May 7, 2014, 1:41:35 AM, you wrote:

    > I dylemat - lepiej stanac z pustym bakiem na ruchliwej autostradzie, czy
    > gdzies w polach na drodze III kategorii osniezania ;)

    Zjazdy z autostrad nie prowadzą na drogi III kategorii.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2014-05-07 11:10:05
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Mirek Ptak" wrote in message

> [...]

    xdXwi_ftMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    > Sporo bliżej - A38 w Niemczech - jeśli mnie pamięć nie myli nadal nie ma
    > tam ani jednej stacji - ponad 200 km

    Ale nie dysponowałem zdjęciem z Niemiec, więc zapodałem, jakie miałem :-)

    --
    Axel

  • 75. Data: 2014-05-07 11:17:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 May 2014 11:10:05 +0200, w <lkct9e$np8$1@node1.news.atman.pl>, "Axel"
    <n...@s...mu> napisał(-a):

    > "Mirek Ptak" wrote in message

    xdXwi_ftMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    > Ale nie dysponowałem zdjęciem z Niemiec, więc zapodałem, jakie miałem :-)

    Lata temu wracałem z Francji autem "w gazie".
    W Niemczech baku (a był nieco większy niż standard) starczało od stacji do
    stacji. Jeżeli jedną pominąłem, to później musiałem uskuteczniać eco-driving.

  • 76. Data: 2014-05-07 11:41:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    >W komputerze - zawsze :P

    Przy jakim stanie baku zdecydujesz sie odpalic komputer ? :-)

    >Widzisz jakiś problem z tankowaniem na Mazurach?

    Teraz zadnego, ale jak im w koncu zrobia jakas autostrade ?
    Postaw sie w odwrotnej roli - z Mazur jedziesz do Zgorzelca, trasy nie
    znasz, wiesz ze kolo Sieradza zaczyna sie wygodna autostrada ...

    >Ale ,,życiowe doświadczenie" jest.

    >Dlaczego w panice? Całkiem spokojnie.

    Innymi slowy doswiadczenie zyciowe Cie nauczylo ze na austradzie moze
    nie byc stacji i lepiej zjechac.
    Zreszta tam taniej :-)
    (choc tej taniosci wcale nie jestem pewien)

    >Mam dwa telefony i ładowarkę w samochodzie.

    U dwoch roznych operatorow ?
    A jak sie ladowarka zepsuje ... na dlugo starcza bateryjek ? :-)
    Ja tez mam swoje doswiadczenie - jak nawigacja zawodzi, to na potege -
    AM sie upiera ze nie, osmand wytycza, wytycza i wytyczyc nie moze ...
    owszem, na paliwo wystarczy, tam mozna 10 minut poczekac ...

    >Ale z nowej drogi można zjechać jak się jest gapą i nie zatankowało w
    >porę.

    Tylko nadal nie wiemy gdzie zjechac i czy zjechac.
    Czemu te drogi nie sa od poczatku dobrze oznakowane ?

    J.

  • 77. Data: 2014-05-07 14:29:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 07 May 2014 01:39:33 +0200 osobnik zwany Malpy i
    Delfiny napisał:

    > Wode tez mozna z kranu do butelki nalac zamiast kupic butelkowaną
    > drożej.

    oczywiście, że tak. nie tylko dużo tańsza ale i dużo lepsza

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 78. Data: 2014-05-07 18:15:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 6 May 2014 17:22:26 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >https://www.google.pl/maps/search/stacja+paliw/@51.
    5789995,20.0311607,463m/data=!3m1!1e3

    Zbiornik retencyjny?

    Na GSV go ładnie widać -
    https://www.google.pl/maps/search/stacja+paliw/@51.5
    79524,20.030022,3a,75y,96.96h,82.97t/data=!3m4!1e1!3
    m2!1sowIB3Mb2AclQvv2rWjG6Bw!2e0

    >https://www.google.pl/maps/search/stacja+paliw/@51.
    6280511,20.1009527,631m/data=!3m1!1e3

    J.w. -
    https://www.google.pl/maps/@51.628314,20.100572,3a,7
    5y,91.82h,82.83t/data=!3m4!1e1!3m2!1syeewL-t4GugYN4v
    eMolWiA!2e0

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 79. Data: 2014-05-07 18:18:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 6 May 2014 14:40:00 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >S8 Pruszków lub Grodzisk - na trasie są duże tablice informujące, że są
    >obok trasy stacje. Więc można jak się chce

    Chyba pomyliłeś S8 z A2 :) Na A2 są takie wielkie znaki, owszem. Na S8
    Huta Zawadzka - Piotrków stacji paliw nie brakuje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 80. Data: 2014-05-07 18:22:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 06 May 2014 17:10:31 +0200, Malpy i Delfiny
    <h...@a...pl> wrote:

    >Ale twój obyczaj wzial sie wlasnie z tego, ze w PL mozesz trafic na
    >sytaucje gdzie... po prostu nie ma "normalnie" czyli mozliwosci
    >zatankowania.

    Podano Ci przykłady z innych państw, a Ty dalej swoje. Zbuduj sobie
    stację w szafie i przestań truć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280