  • 1. Data: 2014-05-04 16:14:37
    Temat: Panowie, dbajcie o zony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A nie tak

    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,158945
    02,Zona_sprawdzala_swiatla__maz_przejechal_ja_dwa_ra
    zy.html

    "45-letni kierowca volkswagena polo wyszedł z samochodu, żeby
    sprawdzić oświetlenie przyczepy. W tym czasie jego żona kontrolowała
    stan bieżnika i oświetlenie pojazdu. W tym celu uklękła przed maską
    samochodu.

    Mężczyzna wrócił do auta i najprawdopodobniej nie zauważył, że żona
    wciąż jest przed samochodem. Ruszył do przodu i przejechał po
    kobiecie. Gdy usłyszał jej krzyk, zaczął cofać i ponownie najechał na
    swoją żonę."

    J.

  • 2. Data: 2014-05-04 17:11:09
    Temat: Re: Panowie, dbajcie o zony
    Od: fifak <f...@o...pl>

    tutaj nagranie z tonącego koreańskiego promu
    http://www.liveleak.com/view?i=aad_1399000006

    młodzież bawi się dobrze mimo 40' przechyłu

    czy ta ziemia płodzi takich teraz czy tylko od niedawna ?

    widać naturalna selekcja bez-mózgowych idiotów jest wpisana w codzienne
    życie i dobrze...gdyby nie to już dawno byśmy się zadeptali

  • 3. Data: 2014-05-04 20:12:22
    Od: K <...@...c>

    W dniu 04-05-2014 16:14, J.F. pisze:

> [...]
    > wciąż jest przed samochodem. Ruszył do przodu i przejechał po
    > kobiecie. Gdy usłyszał jej krzyk, zaczął cofać i ponownie najechał na

    tzn ze zona podrozowala w przyczepie, bo jakby inaczej nie zauwazyl jej
    braku w samochodzie?

  • 4. Data: 2014-05-04 21:13:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** K pisze tak:

    > tzn ze zona podrozowala w przyczepie, bo jakby inaczej nie
    > zauwazyl jej braku w samochodzie?

    To możliwe. Moja żona zawsze siedzi na pace na styropianach po drukarce
    ale jak się zmęczy to się kładzie na paletach i wtedy nie widać jej
    dobrze przez okienko w grodzi :)

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-05-04 22:27:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-04 21:13, PiteR pisze:
    > To możliwe. Moja żona zawsze siedzi na pace na styropianach po drukarce
    > ale jak się zmęczy to się kładzie na paletach i wtedy nie widać jej
    > dobrze przez okienko w grodzi :)
    To są właśnie wyniki pazerności fiskusa! Ludzie do odliczenia VAT
    nakupowali tych pickup'ów z jednym rzędem siedzeń i jak się już posadzi
    obok ulubionego psa, to żona musi jeździć na pace :->

    Maciek

  • 6. Data: 2014-05-04 23:19:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello fifak,

    Sunday, May 4, 2014, 5:11:09 PM, you wrote:

    > tutaj nagranie z tonącego koreańskiego promu
    > http://www.liveleak.com/view?i=aad_1399000006
    > młodzież bawi się dobrze mimo 40' przechyłu

    Młodzież została przez załogę i tchórza-kapitana wprowadzona w błąd.
    Wmówiono im, że sytuacja jest pod kontrolą i mają zostać w kajutach.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-05-04 23:54:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 May 2014 22:27:35 +0200, Maciek napisał(a):
    > To są właśnie wyniki pazerności fiskusa! Ludzie do odliczenia VAT
    > nakupowali tych pickup'ów z jednym rzędem siedzeń i jak się już posadzi
    > obok ulubionego psa, to żona musi jeździć na pace :->

    Psa nie wolno w bagazniku, za znecanie sie nad zwierzetami unia duze
    kary przewiduje :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-05-05 09:28:46
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-04 23:54, J.F. pisze:
    > Psa nie wolno w bagazniku, za znecanie sie nad zwierzetami unia duze
    > kary przewiduje :-)
    No właśnie. Poza tym uszy wrażliwe - zimny wiatr mógłby zaszkodzić.
    Dlatego pies bezwzględnie obok kierowcy :-)

    Maciek