  • 1. Data: 2014-05-04 09:36:29
    Temat: mgla - zaczyna się
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambo
    l-na-s8,nId,1419391

    Jak można stawać na LEWYM poboczu.

  • 2. Data: 2014-05-04 10:51:55
    Temat: Re: mgla - zaczyna się
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Sunday, May 4, 2014, 9:36:29 AM, you wrote:

    > http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambo
    l-na-s8,nId,1419391
    > Jak można stawać na LEWYM poboczu.

    Jak można się zatrzymywać na drodze we mgle?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-05-04 11:38:15
    Od: <4...@6...113815.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    l-na-s8,nId,1419391

    > Jak można się zatrzymywać na drodze we mgle?

    Co to jest lewe pobocze na drodze typu S?

    "Jak informowała w nocy straż pożarna, ze wstępnych ustaleń wynikało, że
    kobieta kierująca samochodem osobowym "przestraszyła się mgły" i stanęła na
    lewym poboczu. Na stojące auto zaczęły najeżdżać inne. Informacji tych nie
    potwierdza policja. - Okoliczności i przyczyny wypadku wyjaśni śledztwo -
    powiedziała Kącka."

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2014-05-04 11:43:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 May 2014 10:51:55 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello megrimsES,
    l-na-s8,nId,1419391

    pobocza tam jak widac praktycznie nie ma.

    > Jak można się zatrzymywać na drodze we mgle?

    Zalezy jaka mgla ... ale jak mozna dalej pedzic we mgle ...

    J.

  • 5. Data: 2014-05-04 13:02:51
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    megrimsES wrote:

    http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambo
    l-na-s8,nId,1419391

    > Jak można stawać na LEWYM poboczu.

    Mam nadzieje, ze odpowie za katastrofe w ruchu ladowym.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2014-05-04 13:18:34
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 4 May 2014 11:43:59 +0200, J.F. napisał(a):

    > Zalezy jaka mgla ... ale jak mozna dalej pedzic we mgle ...

    Ja też nie wiem, ale sytuacja gdy jadę 100 km/h i wyprzedza mnie osoba
    która nie widzi na 50m do przodu jest nagminna.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2014-05-04 13:18:44
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-05-04, Rafał Grzelak <s...@d...com> wrote:
    > http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambo
    l-na-s8,nId,1419391

    > Mam nadzieje, ze odpowie za katastrofe w ruchu ladowym.

    To swoją drogą ale ten rusek tirem też za powoli nie jechał skoro się aż
    przez barierki przebił.

    Swoją drogą pomijając już nieco mgłę - kolejna pośrednia ofiara zakazu
    ruch cieżarówek w dni świąteczne. 3 maja był w PL zakaz od 8 do 22.

    --
    WildS

  • 8. Data: 2014-05-04 14:23:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 May 2014 11:02:51 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
    > megrimsES wrote:
    > http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambo
    l-na-s8,nId,1419391
    > Mam nadzieje, ze odpowie za katastrofe w ruchu ladowym.

    Zebys sie nie zdziwil - ona bezpiecznie stala, a ktos niebezpiecznie
    jechal, skoro nie zahamowal.
    A patrzac na ilosc, to powody do zatrzymania miala - dalsza jazda byla
    niebezpieczna :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-05-04 14:41:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 May 2014 13:18:34 +0200, MadMan napisał(a):

    > Ja też nie wiem, ale sytuacja gdy jadę 100 km/h i wyprzedza mnie osoba
    > która nie widzi na 50m do przodu jest nagminna.

    We mgle czy normalnie ?
    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale mgla nie jest w nas w kraju nagminna.
    A tacy kozacy ... tez nie, przynajmniej tam gdzie ja jezdze :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-05-04 16:07:44
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 4 May 2014 14:41:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > We mgle czy normalnie ?
    > Nie wiem gdzie mieszkasz, ale mgla nie jest w nas w kraju nagminna.
    > A tacy kozacy ... tez nie, przynajmniej tam gdzie ja jezdze :-)

    On tę mgłę najwidoczniej widzi (przeciwmgielne z tyłu). Ja
    niekoniecznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138