  • 61. Data: 2014-05-06 23:50:06
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, May 6, 2014, 10:22:15 PM, you wrote:

    > A Lanos jadacy 200km/h tyle przejedzie ?

    Lanos z nogą w podłodze na 5-tce spala 16.5l/100km. Czyli na pełnym
    baku przejeżdżam 300km. Ale jeszcze nie było tak pustej autostrady od
    kiedy mam zainstalowany ,,komputer", żeby była okazja przejechać więcej
    niż kilkanaście kilometrów nie trafiając na wyścig ślimaków. W efekcie
    spalanie raptownie maleje do jakiś 12-13l/100km

    > No i Ty to wiesz, a przyjedzie ktos z Olsztyna i nie wie :-)

    Ale co on - w trasę się wybiera i nie planuje tankowania rozsądnie?
    Stacje na autostradzie są dla desperatów - po co przepłacać?

    [...]

    > Tak samo z lenistwa moze zabraknac na autostradzie :-)

    Chyba Tobie :P

    > Innego miejsca i tak nie ma.
    > No dobra, sa, jest mop, jest toaleta, a stacji nie wiedziec czemu nie
    > ma.

    I słusznie.

    > Tym mi nie zaimponujesz, teraz mam diesla, komputer potrafi pokazac i
    > ponad 1000km przewidywanego zasiegu :-)

    Ale ja mam starą benzynę :)

    > Ale to nic nie zmienia - tylko latwiej zapomniec ze to tez trzeba
    > czasem tankowac :-)
    > Prawie pelny zbiornik, mozna jechac nad morze, zatankuje sie po
    > drodze, a za Toruniem niespodzianka - tez nie ma stacji.
    > A moze i sa - nie zwrocilem uwagi, teraz to przeciez moge do Gdanska i
    > z powrotem bez tankowania :-)

    Trzeba było zatankować do pełna przed wyjazdem :P

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2014-05-06 23:53:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Tuesday, May 6, 2014, 11:07:20 PM, you wrote:

    > ja kiedyś 1250km Passatem 1.6D - Warszawa-Frankfurt nad Menem i jeszce
    > parę km by się dało :)

    Co się słabym dieslem chwalisz? Pojeźdź trochę Lanosem 1.6 - wtedy
    docenisz takie osiągi :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2014-05-07 00:07:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    bardziej pojemnością zbiornika :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2014-05-07 01:08:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 May 2014 23:50:06 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    > Ale co on - w trasę się wybiera i nie planuje tankowania rozsądnie?

    A po co planowac, sam pisales ze za duzo stacji u nas jest :-)

    > Stacje na autostradzie są dla desperatów - po co przepłacać?

    A skad on ma to wiedziec ?

    Zreszta nie zalozylbym bym sie, bo u nas na stacjach jakies dziwne
    zwyczaje panuja.

    > [...]
    > I słusznie.

    Co w tym slusznego ?

    > Ale ja mam starą benzynę :)
    >
    > Trzeba było zatankować do pełna przed wyjazdem :P

    Po co, skoro tam ponad pol zbiornika bylo ? :-)

    J.

  • 65. Data: 2014-05-07 01:19:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 May 2014 23:44:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    > Spojrzę na mapę a i tak zatankuję przed wyjazdem.

    Masz aktualna mape, ze stacjami ?

    A zatankujesz ... to w sam raz na Mazurach zabraknie :-)

    > Ale są zjazdy przecież.

    Ale informacji nie ma, ze trzeba zjezdzac :-)

    > Napisałem - 1/4. Ale to tylko teoretyzowanie.

    I jadac nieznana autostrada, przy dojsciu do 1/4 zjedziesz w panice
    pierwszym zjadem szukajac szczescia na bocznych drogach ? :-)

    > W telefonie mam też Automałpę :P

    Tym bardziej ... telefon sie zepsuje/rozladuje i zostajesz bez
    nawigacji :-)

    > Ojej - tworzysz problem tam, gdzie go nie ma. Poza nowymi drogami
    > stacje są co chwilę.

    Ale wlasnie o nowych drogach piszemy :-)

    > Nie ma zjazdu?

    Zjazdy sa - znaku o stacji nie ma. A wiec zjezdzac w prawo, w lewo,
    czy nie zjezdzac ? :-)

    J.

  • 66. Data: 2014-05-07 01:39:33
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 07.05.2014 01:08, J.F. wrote:

    > A skad on ma to wiedziec ?

    Wode tez mozna z kranu do butelki nalac
    zamiast kupic butelkowaną drożej.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 67. Data: 2014-05-07 01:41:35
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 07.05.2014 01:19, J.F. wrote:

    > I jadac nieznana autostrada, przy dojsciu do 1/4 zjedziesz w panice
    > pierwszym zjadem szukajac szczescia na bocznych drogach ? :-)

    I dylemat - lepiej stanac z pustym bakiem na ruchliwej autostradzie, czy
    gdzies w polach na drodze III kategorii osniezania ;)

  • 68. Data: 2014-05-07 07:44:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-05-06 12:17, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > To lepiej nie wyjeżdżaj gdzieś dalej za granicę, bo możesz się mocno
    > zdziwić:
    >
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/QgkTzJs2ZUJ9y8
    xdXwi_ftMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    > A to wcale nie była największa odległość do następnej stacji...

    Sporo bliżej - A38 w Niemczech - jeśli mnie pamięć nie myli nadal nie ma
    tam ani jednej stacji - ponad 200 km

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 69. Data: 2014-05-07 07:54:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-05-06 15:09, *Marcin Kiciński* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Na A38 z Lipska do Kassel na ponad 200km tez nie ma zadnej stacji
    > bezposrednio przy autostradzie.

    Sam to przed chwilą napisałem :), ale rzuciłem oko na plan tej
    autostrady i wydaje się (choć jej nie pamiętam, a jechałem pod koniec
    marca), że na 122 km jednak jest już stacja.
    http://www.autobahnatlas-online.de/A38.htm

  • 70. Data: 2014-05-07 08:36:45
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 7 maja 2014 07:54:43 UTC+2 użytkownik Mirek Ptak napisał:

    > Sam to przed chwil� napisa�em :), ale rzuci�em oko na plan tej
    >
    > autostrady i wydaje si� (cho� jej nie pami�tam, a jecha�em pod koniec
    >
    > marca), �e na 122 km jednak jest ju� stacja.

    Ja jechalem ostatnio na poczatku marca i nie pamietam, zebym
    tam widzial tanksztele, ale jakos specjalnie nie szukalem - po
    prostu jechalem z zalozeniem ze jej tam nie ma :)
    Ja musze takie rzeczy dokladnie planowac, bo punciak przy
    predkosciach autostradowych ma nikczemnie maly zasieg ;)

    Pozdrawiam
    MK