  • 1. Data: 2014-05-05 10:00:55
    Temat: Jest lepiej, bezpieczniej, wolniej - policja nie ma co robić...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Dzisiaj kumpla złapała policja.
    Zawrotne przekroczenie prędkosci. 59/50
    Pomiar iskrą.

    Policjant do niego ze 200zł mandatu i 2pkt. Wymuszenie?

    Trafił na niezłego kmiotka bo:
    Kumpel: iskra Pan jeszcze mierzy - przeciez nie wiadomo, co to pokazuje.
    Policjant: wiem. Ale mam legalizację.

    K: A skad 200?
    P: No dobrze. 50zl...

    Laska?

    K: 57/50 to przeciez żadne niebezpieczenstwo. Nie może Pan wystawić
    pouczenia.
    P: Nie. Ja karam wszystkich. Wiem ze nie było niebezpiecznie ale niezgodnie
    z przepisami. I tu hit: nie wie Pan ze kierowcy napędzają budzet...?

    Ręce opadają...

    Ale wniosek z tego taki: coraz trudniej złapac im kogoś kto realnie
    przekracza predkosc, wiec łapią się coraz wiekszych płotek?

    Czy po prostu trafił ma wiejskiego mądrale?
    Zdarzyło wam się ostatnio łapanie za takie "przkroczenia"?

  • 2. Data: 2014-05-05 10:27:42
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Dzisiaj kumpla złapała policja.
    > Zawrotne przekroczenie prędkosci. 59/50

    Brednie, albo ten twoj kumpel to rozgarniety jak kupa lisci.

  • 3. Data: 2014-05-05 13:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak c...@n...pl ...

    > Brednie, albo ten twoj kumpel to rozgarniety jak kupa lisci.

    Możesz dokładniej?

  • 4. Data: 2014-05-05 13:13:29
    Od: s...@g...com

    W sobote w południe zrobiłem pojechałem do Nowego Targu.
    W skomielnej (jeśli dobrze pamiętam, rzadko jeżdże) korek kilka kilometrów.
    Policjantka stała na skrzyżowaniu (nie kierowała ruchem).
    4 godziny później wracam z kuzynem na dwa auta.
    On jedzie normalnie ja objazdem przez rabkę.
    Policjantki nie było, a on dojechał szybciej niż ja objazdem :)

  • 5. Data: 2014-05-05 14:53:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 May 2014 08:00:55 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Laska?

    Za 50 zl? Najwyzej w gumce :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2014-05-05 14:54:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 May 2014 04:13:29 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > On jedzie normalnie ja objazdem przez rabkę.
    > Policjantki nie było, a on dojechał szybciej niż ja objazdem :)

    A jaki z tego wniosek?

    Nigdy nie gotuj zupy w sobote, bo latem kury nie beda dawac mleka!

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-05-05 15:00:31
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 13:13:29 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > On jedzie normalnie ja objazdem przez rabkę.
    >
    > Policjantki nie było, a on dojechał szybciej niż ja objazdem :)

    Niepoprawnie używasz czasu za przeszłego. jego się tworzy dodając " byłem" przed
    czasownikiem w czasie przeszłym. Czyli nie zrobiłem pojechałem a byłem pojechałem.

  • 8. Data: 2014-05-05 19:15:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Za 50 zl? Najwyzej w gumce :)

    hihihi

  • 9. Data: 2014-05-05 21:15:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > niezgodnie
    > z przepisami. I tu hit: nie wie Pan ze kierowcy napędzają budzet...?

    Oni z tego żyją

    >.. Ręce opadają...
    >
    > Ale wniosek z tego taki: coraz trudniej złapac im kogoś kto realnie
    > przekracza predkosc, wiec łapią się coraz wiekszych płotek?

    Wniosek taki, że od lat z tego żyją.

    > Czy po prostu trafił ma wiejskiego mądrale?
    > Zdarzyło wam się ostatnio łapanie za takie "przkroczenia"?

    Ostatnio jak ostatnio. Opisywałem jak to kiedyś za +40 dostałem pouczenie i
    jak ostatnio za brak jednej z żarówek oraz oświetlenia tablicy mi dowód
    zatrzymali.

  • 10. Data: 2014-05-05 22:57:03
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-05 10:00, Budzik pisze:
> [...]
    > P: Nie. Ja karam wszystkich. Wiem ze nie było niebezpiecznie ale niezgodnie
    > z przepisami. I tu hit: nie wie Pan ze kierowcy napędzają budzet...?

    jakieś 2 miesiące temu. dojeżdżam do bramek od Nowego Tomyśla
    przed Poznaniem i 87/70. 4pkt + 300 chyba. 1 w nocy. Sucho
    i pusto. Jechałem CL'em z 8 letnią śpiącą córką. Zapytałem
    o pouczenie, usłyszałem:
    - Panie, nie wie Pan w jakim kraju żyjemy?