    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    <lka2cm$p3i$2@node1.news.atman.pl> <lka2jg$li9$1@usenet.news.interia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lkai5q$p32$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <5368f584$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <536910e3$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <53694137$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <psluh0udekxe$.1fxphhh8ojixw$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    Subject: Re: mamy autostrady
    Date: Wed, 7 May 2014 11:41:10 +0200

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    >W komputerze - zawsze :P

    Przy jakim stanie baku zdecydujesz sie odpalic komputer ? :-)

    >Widzisz jakiś problem z tankowaniem na Mazurach?

    Teraz zadnego, ale jak im w koncu zrobia jakas autostrade ?
    Postaw sie w odwrotnej roli - z Mazur jedziesz do Zgorzelca, trasy nie
    znasz, wiesz ze kolo Sieradza zaczyna sie wygodna autostrada ...

    >Ale ,,życiowe doświadczenie" jest.

    >Dlaczego w panice? Całkiem spokojnie.

    Innymi slowy doswiadczenie zyciowe Cie nauczylo ze na austradzie moze
    nie byc stacji i lepiej zjechac.
    Zreszta tam taniej :-)
    (choc tej taniosci wcale nie jestem pewien)

    >Mam dwa telefony i ładowarkę w samochodzie.

    U dwoch roznych operatorow ?
    A jak sie ladowarka zepsuje ... na dlugo starcza bateryjek ? :-)
    Ja tez mam swoje doswiadczenie - jak nawigacja zawodzi, to na potege -
    AM sie upiera ze nie, osmand wytycza, wytycza i wytyczyc nie moze ...
    owszem, na paliwo wystarczy, tam mozna 10 minut poczekac ...

    >Ale z nowej drogi można zjechać jak się jest gapą i nie zatankowało w
    >porę.

    Tylko nadal nie wiemy gdzie zjechac i czy zjechac.
    Czemu te drogi nie sa od poczatku dobrze oznakowane ?

    J.