  • 1. Data: 2014-05-05 19:29:56
    Temat: mamy autostrady
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    mamy autostrady

    i mozna jechac nawet 200 km bez mozliwosci
    tankowania lub postoju na parkingu.

    pal licho - mocz mozna wysikac do sloika
    lub butelki podczas jazdy taka autostrada.

    gorzej jak ktos sie zle poczuje

    jak stanie - karambol gotowy,
    jak bedzie jechal dalej - moze sie to tez skonczyc wypadkiem.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 2. Data: 2014-05-05 19:48:21
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-05 19:29, Malpy i Delfiny pisze:
> [...]
    >
    > gorzej jak ktos sie zle poczuje
    >
    > jak stanie - karambol gotowy,
    > jak bedzie jechal dalej - moze sie to tez skonczyc wypadkiem.

    Ziew. 200 km autostrady ma stać nieużywane bo się nie da hotdoga z
    duńskim sosem kupić.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2014-05-05 19:57:44
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 19:48, Grejon wrote:

    > Ziew. 200 km autostrady ma stać nieużywane bo się nie da hotdoga z
    > duńskim sosem kupić.

    mozna zabrac na podroz dowolne kanapki wedle gustu :>

  • 4. Data: 2014-05-05 20:00:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Malpy,

    Monday, May 5, 2014, 7:29:56 PM, you wrote:

> [...]
    > gorzej jak ktos sie zle poczuje
    > jak stanie - karambol gotowy,
    > jak bedzie jechal dalej - moze sie to tez skonczyc wypadkiem.

    Gdzie masz 200 km bez zjazdu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-05-05 20:02:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w
    >mamy autostrady
    >i mozna jechac nawet 200 km bez mozliwosci
    >tankowania lub postoju na parkingu.

    Oj tam, sa przeciez zjazdy co 20-30 km.
    Nie martw sie - minie 5-10 lat i nawet na tej co piszesz pojawia sie
    MOP.

    >pal licho - mocz mozna wysikac do sloika
    >lub butelki podczas jazdy taka autostrada.

    Mozna sie zatrzymac i za barierka. (ale na widoku, bo ekran dzwiekowy
    :-)

    >gorzej jak ktos sie zle poczuje
    >jak stanie - karambol gotowy,
    >jak bedzie jechal dalej - moze sie to tez skonczyc wypadkiem.

    Jak wszedzie. Nigdzie nie ma parkingu wzdluz calej autostrady, zeby
    kazdy mogl w dowolnym momencie zjechac.

    J.

  • 6. Data: 2014-05-05 20:11:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 May 2014 20:00:22 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Gdzie masz 200 km bez zjazdu?

    ... i pobocza.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-05-05 20:33:21
    Od: "Noel" <t...@g...pl>

    Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisal w wiadomosci

    > Gdzie masz 200 km bez zjazdu?

    Zapewne w swojej szafie.
    Hiki tam ma wszystko.

    --
    Tomek "Noel" B.

  • 8. Data: 2014-05-06 09:10:25
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 05 May 2014 19:29:56 +0200, Malpy i Delfiny napisał(a):

    > mamy autostrady
    W końcu są jakieś, 20 lat za późno :-)

    > i mozna jechac nawet 200 km bez mozliwosci
    > tankowania lub postoju na parkingu.
    Napisz mi proszę, gdzie masz taki odcinek autostrady, że przez 200 km nie
    masz ani jednego zjazdu, MOPa ani stacji benzynowej?

    --
    Franc

  • 9. Data: 2014-05-06 09:18:49
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 09:10, Franc wrote:

    > W końcu są jakieś, 20 lat za późno :-)

    > Napisz mi proszę, gdzie masz taki odcinek autostrady, że przez 200 km nie
    > masz ani jednego zjazdu, MOPa ani stacji benzynowej?

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3356889,prawi
    e-200-km-bez-stacji-paliw-na-trasie-s8a4,id,t.html

  • 10. Data: 2014-05-06 09:22:22
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-06 09:18, Malpy i Delfiny pisze:

    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3356889,prawi
    e-200-km-bez-stacji-paliw-na-trasie-s8a4,id,t.html

    I z tej autostrady nie da się zjechać na drogę, przy której jest stacja?

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi