  • Data: 2011-09-04 09:48:32
    Temat: ile jest firm piszacych soft w polsce
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    pytam z ciekawosci, troche odnosnie watku obok w ktorym ktos mowil ze firm
    zajmujacych sie produkcja gier w polsce jest wielokrotnie
    mniej niz firm zajmujacych sie tworzeniem softu w ogole
    (to jest raczej prawda choc nie powiedzialbym ze takich
    firm od gier jest kilka - jest ich raczej kilkadziesiat)
    Czy ktos wie ile wogole jest w polsce firm tworzacych
    soft? najciekawiej byloby zobaczyc wykres ilosci w zaleznosci
    od ilosci pracownikow tj ile jest firm malych kilkuosobowych
    ile kilkunastoosobowych itd i jakie sa wogole najwieksze?
    ktos potrafi wymienic z 10 najwiekszych (mowie o tworzacych soft)

    (zaznaczam ze ja biznesem itp praktycznie sie nie interesuje,
    (zalezy mi bardziej na aspektach technicznych i artystyczneych
    programowania,) ale pytam z ciekawosci tak jak ostatnio staralem
    sie oszacowac ile jest programistow w polsce i na swiecie
    (wyszlo grube kilkadziesiat tysiecy i gdzies tak z poltoramiliona)

    saint fir