  • 1. Data: 2009-07-25 17:24:39
    Temat: czy da sie...?
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy da się wykonać zdjęcie z małą głębią ostrości używając lampy?
    Warunki oświetleniowe są takie pół średnie, że trzeba zastosować iso 800
    (max. skala to 1600) i przy takim iso już wychodza lekkie szumy.
    Czy stosujac lampe zewnetrzna i odbijajac swiatlo o sufit da sie zrobic
    zdjecie z mala glebia ostrosci, czy nie da sie? Jakie parametry trzeba
    by bylo ustawic?

    Przepraszam za takie laickie pytanie, ale mam nadzieje, ze mnie nie zjecie

    Z gory dzieki za pomoc
    heyoo

  • 2. Data: 2009-07-25 17:48:24
    Temat: Re: czy da sie...?
    Od: Rob <t...@b...pl>

    zmniejsz iso i przysłonę :>

  • 3. Data: 2009-07-25 17:49:41
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2009-07-25 17:50:41
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rob" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
    > zmniejsz iso i przysłonę :>

    No wlasnie nie da sie tak prosto.

    Bo zmniejszajac przyslone na maxa i nawet robiac czas 1/4000 przy iso: 100
    zdjecie wychodzi przeswietlone:(

  • 5. Data: 2009-07-25 18:00:23
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 25 Jul., 19:50, "MZ" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > No wlasnie nie da sie tak prosto.
    >
    > Bo zmniejszajac przyslone na maxa i nawet robiac czas 1/4000 przy iso: 100

    to co piszesz wogole sie kupy nie trzyma.

    jezeli zdjecie wychodzi przeswietlone na iso 100 i 1/4000 sek to
    znaczy ze warunki oswietleniowe sa znakomite.
    po co stosujesz 800 albo 1600 iso ?

    dalbys iso 100 czas 1/200 sek i przyslone gdzies w srodku zakresu
    pewnie .

    cos nie do konca jest tak jak piszesz

  • 6. Data: 2009-07-25 18:04:25
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    po co stosujesz 800 albo 1600 iso ?

    dalbys iso 100 czas 1/200 sek i przyslone gdzies w srodku zakresu

    Zrobilem iso 100 i czas 1/4000, przyslona 2.8. i zdjecie wyszlo
    przeswietlone.
    Wszystko robilem na manualu.
    Pozniej baterie mi padly w lampie, moze kurcza lampa zaczela mi fiksowac.
    Warunki byly takie, ze przy iso 800 dalo sie robic zdjecia, ale byly one z
    lekkimi szumami.

    heyoo

  • 7. Data: 2009-07-25 18:17:39
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 25 Jul., 20:04, "MZ" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pewnie .
    >
    > cos nie do konca jest tak jak piszesz
    >
    > Zrobilem iso 100 i czas 1/4000, przyslona 2.8. i zdjecie wyszlo

    czy to z lampa ?

    jaki aparat ?

  • 8. Data: 2009-07-25 18:21:11
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > pewnie .
    >
    > cos nie do konca jest tak jak piszesz
    >
    > Zrobilem iso 100 i czas 1/4000, przyslona 2.8. i zdjecie wyszlo

    to bylo robione z lampa, canon 450D

  • 9. Data: 2009-07-25 18:27:08
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "MZ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to bylo robione z lampa, canon 450D

    Nie wiem co ty tam kombinujesz ale jeśli masz ISO100 i czas 1/4000 i zdjęcie
    jest prześwietlone to po co ta lampa ? zrób bez lampy

  • 10. Data: 2009-07-25 18:30:21
    Od: XX YY <j...@u...at>

    wiadomościnews:1644d6cc-474d-4b4e-97d5-b4df355cf758@
    c2g2000yqi.googlegroups.com...

    n11g2000yqb.googlegroups.com...

    > to bylo robione z lampa, canon 450D- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    qurde
    zajrzyj do instrukcji

    450d ma migawke szczelinowa .

    jak a lampa to byla powiedz jeszcz e i z jakiej odleglosci robiles
    zdjecia ? i wszystko bedzie jasne