  • 41. Data: 2009-07-27 17:43:31
    Temat: Re: czy da sie...?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-27 19:29:41 +0200, cichybartko <c...@g...com> said:

    > uważasz że na analogu problem by nie występował ;).

    Nie.
    Tylko ten problem, bez problemu można rozwiązać samemu. Jest banalny
    jak 2+2. Trzeba tylko zadać sobie minimum trudu.
    I przy okazji wielu dyskusji o wyższości jednych świąt nad drugimi,
    jako jedną z największych zalet cyfry podnosi się łatwość uczenia.
    Niestety ta łatwość nie leży w sprzęcie, ani technologii, tylko w
    człowieku. O czym wielokrotnie pisałem.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2009-07-27 18:01:35
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    JA pisze:
    > Niestety ta łatwość nie leży w sprzęcie, ani technologii, tylko w
    > człowieku. O czym wielokrotnie pisałem.

    a to racja. Przy obecnych cenach sprzętu człowiek staje się najsłabszym
    elementem tej układanki. Sam to wiem po sobie, jeszcze do niedawna
    korciła mnie zmiana moich 6mln na coś więcej, ale po zabawach w studio
    stwierdzam że byłby to szczyt głupoty z mojej strony. Tym bardziej że
    moje lustro nawet nie ma z 500 klapnięć ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.