  • 1. Data: 2009-07-25 08:09:47
    Temat: Podręcznik fotografi
    Od: "Małgorzata Rutkowska-Mamica" <r...@o...pl>

    Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 195 ujęć Scotta Kelbyego . Znacie tą
    książke, warto kupić, a może polecacie coś innego ?

  • 2. Data: 2009-07-25 08:43:45
    Temat: Re: Podręcznik fotografi
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 195 ujęć Scotta Kelbyego . Znacie tą
    > książke, warto kupić, a może polecacie coś innego ?

    41 opinii wystarczy ? Oto link:

    http://helion.pl/ksiazki/opinie/focwsk.htm

    A tak naprawde w tym wszystkim chodzi o gram wiedzy technicznej i kilo
    talentu...

    Adameck

  • 3. Data: 2009-07-25 09:10:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-25 10:43:45 +0200, "Adameck" <a...@o...pl> said:

    > 41 opinii wystarczy ? Oto link:
    >
    > http://helion.pl/ksiazki/opinie/focwsk.htm
    >
    > A tak naprawde w tym wszystkim chodzi o gram wiedzy technicznej i kilo
    > talentu...

    Paderewski twierdził inaczej.
    Gram talentu i kilo pracy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-07-25 09:34:24
    Od: Olek <o...@u...eu>

    JA wrote:

    > Paderewski twierdził inaczej.
    > Gram talentu i kilo pracy.

    popieram...

  • 5. Data: 2009-07-25 09:34:50
    Od: "Małgorzata Rutkowska-Mamica" <r...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://helion.pl/ksiazki/opinie/focwsk.htm
    >
    > A tak naprawde w tym wszystkim chodzi o gram wiedzy technicznej i kilo

    Dzięki za stronke !

  • 6. Data: 2009-07-25 09:36:53
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Paderewski twierdził inaczej.
    > Gram talentu i kilo pracy.

    O ile mnie pamiec nie myli ;) -- Paderewski nie byl fotografem. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 7. Data: 2009-07-25 10:21:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JA pisze:

    > Paderewski twierdził inaczej.
    > Gram talentu i kilo pracy.

    Porównywanie tego co robił Paderewski z tym co robi najlepszy nawet
    fotograf światowy jest mniej więcej porównywaniem produkcji samolotu do
    produkcji jego kartonowego modelu. I oczywiście oba mogą być dziełami
    sztuki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-07-25 10:39:56
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    JA pisze:

    > Paderewski twierdził inaczej.
    > Gram talentu i kilo pracy.

    Ale fortepian ma więcej guzików do wciskania, stąd potrzeba kilo pracy.
    Tutaj wystarczy wcisnąć jeden guziczek, żeby zrobić zdjęcie. Coś jak
    wciśnięcie PLAY w odtwarzaczu - trzeba tylko dobrą płytę wybrać (kadr) ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-07-25 11:04:28
    Temat: Re: Podr????????????????
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    "Ma????????????????????????????????????????" wrote:
    > Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 195 uj?? Scotta Kelbyego . Znacie t?
    > ksi??ke, warto kupi?, a mo?e polecacie co? innego ?

    Tak. PRzeczytalem. Bo fotograf (cyfrowy) ze mnie zaden. No i co si
    eokazalo? Ze jak kiedys mialem analogowa lustrzanke to tak na prawde ta
    ksiazka wniosla do mojego zycia moze 10% jakichs nowych uzytecznych
    informacji. Bo cala reszta dla kogos kto sie bawil analogami nawet
    hobbystycznie to wiekszosc rzeczy tam opisanych to tzw. "oczywiste
    oczywistosci".

  • 10. Data: 2009-07-25 11:38:57
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 25 Jul., 11:36, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> wrote:

    > O ile mnie pamiec nie myli ;) -- Paderewski nie byl fotografem. :)

    ale zachowaly sie jego zdjecia.