  • 1. Data: 2009-07-25 20:01:51
    Temat: Kompakt z dobrymi filmikami
    Od: z/svc <z/svc@>

    Hej,

    Moje podejście do filmików po raz drugi :)

    A może zamiast kamery wybrać jakiś kompakt, w cenie około 600 zł, przy
    czym kryterium ma być jak najlepsza jakość kręconych filmików.
    Rozdzielczość min. 640x480, 25 klatek, bez ograniczenia długości
    kręconego filmiku, nośnik najlepiej karta SD.

    Normalna kamera ma jedną poważną wadę... Zgrany materiał trzeba potem
    przegrywać na kompa, obrabiać, kompresować, zapisywać w docelowym
    formacie... Kupa czasu. A tak od razu jest AVIk i gotowe.

    Hm?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2009-07-25 20:26:40
    Temat: Re: Kompakt z dobrymi filmikami
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

> [...]
    > Rozdzielczość min. 640x480, 25 klatek, bez ograniczenia długości
    > kręconego filmiku, nośnik najlepiej karta SD.

    Panasonic Lumix FS-62 , kreci 848x480 pikseli z prędkością 30 kl./sek, chyba
    godzinke max. Do 600 spokojnie kupisz. Mialem w rekach i przyjemny.

  • 3. Data: 2009-07-27 10:27:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Norbert pisze:

    > Panasonic Lumix FS-62 , kreci 848x480 pikseli z prędkością 30 kl./sek, chyba
    > godzinke max. Do 600 spokojnie kupisz. Mialem w rekach i przyjemny.

    Tani LX-8 ma te same właśności (można wybrać też inne proporcje filmu)
    ale chyba tylko do 15 minut na raz.

  • 4. Data: 2009-07-27 10:28:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Tani LX-8

    ups poprawka: LZ8

  • 5. Data: 2009-07-27 22:47:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 Jul 2009, z/svc wrote:

    > Normalna kamera ma jedną poważną wadę... Zgrany materiał trzeba potem
    > przegrywać na kompa, obrabiać, kompresować, zapisywać w docelowym
    > formacie... Kupa czasu. A tak od razu jest AVIk i gotowe.

    Optymista.
    Nagrywasz *wyłącznie* ze statywu, z dobranym balansem bieli i tak
    dalej, że *nigdy* nie trzeba jakiegoś deshakera albo korekcji
    kolorków itp?

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2009-08-08 13:24:43
    Od: "Wojtek B." <a...@o...pl>

    Ja posiadam kamerke Canona FS100 ktora nagrywa w MOD. Balem sie rowniez o
    przerabianie i kompresje ... az kolega informatyk wyjasnil ze wiekszosc
    "dziwnych" rozszezen to wymysl producentow i tak naprawde to sa nadal AVI.
    Poradzil mi zeby uzyc jakiegokolwiek commandera i tam recznie zmienic nazwe
    rozszezenia. I tak oto w magiczny sposob zamieniam rozszezenia w 5 sekund :)
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-08-08 21:11:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Wojtek B. napisal:
> [...]
    > rozszezenia. I tak oto w magiczny sposob zamieniam rozszezenia w 5 sekund :)

    Kolega informatyk albo mowil dobrze, a ty zle zrozumiales,
    albo mowil zle. Nie myl kontenera z formatem :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2009-08-08 21:24:59
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 25 Jul., 22:01, z/svc <z/svc@> wrote:
> [...]
    > przegrywać na kompa, obrabiać, kompresować, zapisywać w docelowym
    > formacie... Kupa czasu. A tak od razu jest AVIk i gotowe.

    chlopie 600 zl to sie wydaje na elegancki obiad w dniu urodzin dla
    jednej odoby a Ty chcesz kupic kamere
    robiaca dobre filmy.,

    nikt nie jest taki glupi zeby tak tannio sprzedac dobra kamere.
    co najwyzej moze sie znalezc producent , ktory produkuje badziewie w
    nadziei , ze znajdzie sie naiwny , ktory wyda na nie 600 zl