  • 1. Data: 2009-07-25 11:22:55
    Temat: ceny waanglii
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Czy opłaca się kupić w anglii aparat foto (450D lub D5000) i przywieźć do
    Polski, przy założeniu,że funty kupię w polskim kantorze ?

  • 2. Data: 2009-07-25 11:24:24
    Temat: Re: ceny waanglii
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Marek wrote:
    > Czy opłaca się kupić w anglii aparat foto (450D lub D5000) i przywieźć do
    > Polski, przy założeniu,że funty kupię w polskim kantorze ?

    najłatwiej przeliczyć po aktualnym kursie co Ci się bardziej opłaca...
    To chyba nie takie trudne.

  • 3. Data: 2009-07-25 11:26:21
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek pisze:
    > Czy opłaca się kupić w anglii aparat foto (450D lub D5000) i przywieźć do
    > Polski, przy założeniu,że funty kupię w polskim kantorze ?

    Wejdź na www.ebay.co.uk, spisz sobie ceny wraz z dostawą (cła nie ma), a
    potem do kantora i przelicz sobie. Następnie porównaj z np. ceneo.pl i
    zastanów się, czy różnica warta jest ryzyka serwisowania w UK.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-07-25 11:47:43
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > najłatwiej przeliczyć po aktualnym kursie co Ci się bardziej opłaca...
    > To chyba nie takie trudne.
    Raczej nie, ale ni znam cen w sklepach w UK. Mam znajomego, który ewentualn
    ie mógłby mi przywieźć.

  • 5. Data: 2009-07-25 12:06:18
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Marek wrote:

    > Raczej nie, ale ni znam cen w sklepach w UK. Mam znajomego, który ewentualn
    > ie mógłby mi przywieźć.

    to niech CI poda ceny... strasznie zaradny jesteś.

  • 6. Data: 2009-07-25 12:37:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-25 13:26:21 +0200, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Wejdź na www.ebay.co.uk, spisz sobie ceny wraz z dostawą (cła nie ma),
    > a potem do kantora i przelicz sobie. Następnie porównaj z np. ceneo.pl
    > i zastanów się, czy różnica warta jest ryzyka serwisowania w UK.

    A co, w UK nie dają europejskiej gwarancji? Czy tylko nas dystrybutorzy
    dalej mają ją w głębokim poważaniu?

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-07-25 12:40:45
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Raczej nie, ale ni znam cen w sklepach w UK. Mam znajomego, który
    ewentualn

    > to niech CI poda ceny... strasznie zaradny jesteś.
    Z całą skromnością stwierdzam, że tak. Ponadto bywam uprzejmy, bo się
    przekonałem, że na kulturze nikt jeszcze mie stracił :)

  • 8. Data: 2009-07-25 12:48:32
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Marek wrote:

    > Z całą skromnością stwierdzam, że tak. Ponadto bywam uprzejmy, bo się
    > przekonałem, że na kulturze nikt jeszcze mie stracił :)

    gdybyś był uprzejmy to nei zawracałbyś głowy na grupie , tylko uruchomił
    przeglądarke , google i poszukał sklepów foto w UK z cenami, albo wszedł
    na ebay.co.uk i sprawdził ceny. To takie trudne?

  • 9. Data: 2009-07-25 20:27:25
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:
    > A co, w UK nie dają europejskiej gwarancji? Czy tylko nas dystrybutorzy
    > dalej mają ją w głębokim poważaniu?

    No właśnie nie wiem, ale obawiam się najgorszego :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.