    From: mali <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: co polecacie dla lajkonika
    Date: Mon, 27 Feb 2012 01:12:22 -0800 (PST)

    Witam,
    Nie jestem stałym bywalcem tej grupy. Przepraszam za takie banalne
    pytanie, bo i pewnikiem zadane już tu było więcej niż sto razy.

    Potrzebuję waszej opinii w zakresie motocykli.

    Szukam motoru który sprawdzi się w ruchu miejskim, pozwoli rozpędzić
    się i poczuć wiatr na klatce piersiowej, ale da się nim też pojechać
    na wyprawkę w góry na przykład taki kaukaz czy Karpaty. Żeby bylo
    jasne nie ma potrzeby robienia wiochy na mieście by wszyscy się za mną
    oglądali ani też nie muszę juz wyrywać lasek (stary już na to jestem).

    Ważne cechy to ergonomia i wygoda podróżowania
    Awaryjność i ewentualne koszty serwisowania
    Popularność marki i dostępność serwisów w np europie wschodniej lub
    południowo-wschodniej.

    Proszę potraktujcie to poważnie i bez zbędnego reklamowania to co kto
    posiada. Jeśli mogę prosić to podawajcie dokładnie markę i typ żebym
    mógł sam sobie sprawdzić jak to coś wygląda.

    A jeszcze jedno mówimy o motorach z dekady po 2005 roku i z silnikami
    powyżej 600 cm3

    Tak więc bardzo dziękuje za uwagę i ewentualnie poświęcony czas na
    przeczytanie tego postu. z góry dziękuje i opcjonalnie oferentów
    zachęcam do wysyłania propozycji na e-maila prywatnego z którego to
    wymysłem tego posta.

    pozdrawiam
    mali