  • Data: 2012-02-27 19:51:04
    Temat: Re: co polecacie dla lajkonika
    Od: mali <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lut, 19:40, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Tylko tam włosy zostały ? ;)

    W temacie to niewielkie ma znaczenie, ale powiedzmy ze tak.

    > Na to się nigdy nie jest za starym.

    Przekonałeś mnie.

    > To kwestia bardzo indywidualna, ile masz wzrostu i jakie doświadczenie ?

    176 cm wzrostu 83 kg masa własna.
    Doświadczenie JAWA 50. MZ 250
    MZ ETZ 150
    MZ ETZ 250
    MZ ETZ 251
    CZ 350
    JAWA 350TS

    Prawo jazdy mam od 1990 r kat A,B,C,E

    Łącznie przejechałem kilka milionów kilometrów :-)
    Na motorach troszke mniej

    A zapomniałem o JUNAKU i IŻU

    > Skupiłbym się raczej na bezawaryjności i prostocie konstrukcji - takie
    > BMW z instalacją CAN to tylko w ASO ugryzą.

    Ja nie mam stresów przed elektroniką.
    mam furę na CAN-ie to i motur może być.

    > Napisz coś więcej o sobie to będzie można coś zasugerować.

    Atrakcyjny, miły i sympatyczne.