  • 1. Data: 2012-02-27 09:12:22
    Temat: co polecacie dla lajkonika
    Od: mali <m...@g...com>

    Witam,
    Nie jestem stałym bywalcem tej grupy. Przepraszam za takie banalne
    pytanie, bo i pewnikiem zadane już tu było więcej niż sto razy.

    Potrzebuję waszej opinii w zakresie motocykli.

    Szukam motoru który sprawdzi się w ruchu miejskim, pozwoli rozpędzić
    się i poczuć wiatr na klatce piersiowej, ale da się nim też pojechać
    na wyprawkę w góry na przykład taki kaukaz czy Karpaty. Żeby bylo
    jasne nie ma potrzeby robienia wiochy na mieście by wszyscy się za mną
    oglądali ani też nie muszę juz wyrywać lasek (stary już na to jestem).

    Ważne cechy to ergonomia i wygoda podróżowania
    Awaryjność i ewentualne koszty serwisowania
    Popularność marki i dostępność serwisów w np europie wschodniej lub
    południowo-wschodniej.

    Proszę potraktujcie to poważnie i bez zbędnego reklamowania to co kto
    posiada. Jeśli mogę prosić to podawajcie dokładnie markę i typ żebym
    mógł sam sobie sprawdzić jak to coś wygląda.

    A jeszcze jedno mówimy o motorach z dekady po 2005 roku i z silnikami
    powyżej 600 cm3

    Tak więc bardzo dziękuje za uwagę i ewentualnie poświęcony czas na
    przeczytanie tego postu. z góry dziękuje i opcjonalnie oferentów
    zachęcam do wysyłania propozycji na e-maila prywatnego z którego to
    wymysłem tego posta.

    pozdrawiam
    mali

  • 2. Data: 2012-02-27 10:02:12
    Temat: Re: co polecacie dla lajkonika
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "mali" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    wszystko zgodnie z zamówieniem: bmw f650gs

    b.

  • 3. Data: 2012-02-27 10:53:51
    Od: Dominik <d...@g...com>

> [...]
    > południowo-wschodniej.
    >
    > A jeszcze jedno mówimy o motorach z dekady po 2005 roku i z silnikami

    W bieżącym (marzec 2012) numerze miesięcznika Motocykl masz test
    porównawczy trzech maszyn:
    - Suzuki 650 V-Strom
    - BMW F650GS
    - Honda Transalp
    Myślę że ten test może Cię bardzo zainteresować w kontekście
    przedstawionych powyżej wymagań

    pozdrawiam
    Dominik i jego fotogalerie
    http://dominik.4me.pl

  • 4. Data: 2012-02-27 17:48:01
    Od: "blackraven" <b...@t...pl>

    To może Honda NTV650 Deauville?

    Pozdrawiam
    Jansun

  • 5. Data: 2012-02-27 18:40:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-02-27 10:12, mali pisze:
    > Witam,
    > Nie jestem stałym bywalcem tej grupy. Przepraszam za takie banalne
    > pytanie, bo i pewnikiem zadane już tu było więcej niż sto razy.

    Witek i owszem ale niekoniecznie takie samo a poza tym wszystko zależy
    od predyspozycji i preferencji.

    > Potrzebuję waszej opinii w zakresie motocykli.
    >
    > Szukam motoru który sprawdzi się w ruchu miejskim, pozwoli rozpędzić
    > się i poczuć wiatr na klatce piersiowej

    Tylko tam włosy zostały ? ;)

> [...]
    > jasne nie ma potrzeby robienia wiochy na mieście by wszyscy się za mną
    > oglądali ani też nie muszę juz wyrywać lasek (stary już na to jestem).

    Na to się nigdy nie jest za starym.

    > Ważne cechy to ergonomia i wygoda podróżowania

    To kwestia bardzo indywidualna, ile masz wzrostu i jakie doświadczenie ?

    > Awaryjność i ewentualne koszty serwisowania
    > Popularność marki i dostępność serwisów w np europie wschodniej lub
    > południowo-wschodniej.

    Skupiłbym się raczej na bezawaryjności i prostocie konstrukcji - takie
    BMW z instalacją CAN to tylko w ASO ugryzą.

    Napisz coś więcej o sobie to będzie można coś zasugerować.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2012-02-27 19:51:04
    Od: mali <m...@g...com>

    On 27 Lut, 19:40, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Tylko tam włosy zostały ? ;)

    W temacie to niewielkie ma znaczenie, ale powiedzmy ze tak.

    > Na to się nigdy nie jest za starym.

    Przekonałeś mnie.

    > To kwestia bardzo indywidualna, ile masz wzrostu i jakie doświadczenie ?

    176 cm wzrostu 83 kg masa własna.
    Doświadczenie JAWA 50. MZ 250
    MZ ETZ 150
    MZ ETZ 250
    MZ ETZ 251
    CZ 350
    JAWA 350TS

    Prawo jazdy mam od 1990 r kat A,B,C,E

    Łącznie przejechałem kilka milionów kilometrów :-)
    Na motorach troszke mniej

    A zapomniałem o JUNAKU i IŻU

    > Skupiłbym się raczej na bezawaryjności i prostocie konstrukcji - takie
    > BMW z instalacją CAN to tylko w ASO ugryzą.

    Ja nie mam stresów przed elektroniką.
    mam furę na CAN-ie to i motur może być.

    > Napisz coś więcej o sobie to będzie można coś zasugerować.

    Atrakcyjny, miły i sympatyczne.

  • 7. Data: 2012-02-28 09:01:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-27 20:51, mali pisze:

    > Łącznie przejechałem kilka milionów kilometrów :-)
    > Na motorach troszke mniej

    To bierz motor, który Ci się spodoba. Nie polecam tylko jakiegoś dużego
    enduro - bo kurdupel jesteś (podobnie jak ja) i prędzej czy później
    położysz taką kobyłę.

  • 8. Data: 2012-02-28 13:15:34
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2012, 20:51:04 UTC+1 użytkownik mali napisał:

> [...]
    Etam, wrecz przeciwnie. ASO bedzisz-mial-wydatki aka bakeliten-motorrad-werke potrafi
    co najwyzej spieutolic elektronike a nie naprawic.

    > Ja nie mam stresów przed elektroniką.
    > mam furę na CAN-ie to i motur może być.
    Paczpan, stary a gupi :). Tak jak nie mozesz przekladac umiejetnosci jazdy samochodem
    na umiejetnosc jazdy motocyklem tak samo nie traktuj techniki samochodowej na rowni z
    technika motocyklowa. Uwaga ta dotyczy glownie ww. marki motocykli.

    Niestety sprawdzone na wlasnej kieszeni...

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 9. Data: 2012-02-28 13:23:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/28/2012 02:15 PM, doktorski wrote:

    > Etam, wrecz przeciwnie. ASO bedzisz-mial-wydatki aka bakeliten-motorrad-werke
    potrafi co najwyzej spieutolic elektronike a nie naprawic.

    Czy nie podobała Ci się wgrana przez ASO wersja softu ze sztuczną
    inteligencją? Mi tam by było miło gdyby moto mrugało do mnie światłami
    gdy wchodzę do garażu albo nie gasło po wyjęciu kluczyka dając mi do
    zrozumienia, że jeszcze nia ma dość ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-02-28 15:05:05
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    > 176 cm wzrostu 83 kg masa własna.
> [...]

    Tanio w zakupie i serwisie to będzie Suzuki DL 650 VStrom. Wygodny, ciągnie nieźle,
    v-ka, trochę kiepskie hamulce, ale nie ma tragedii. Dużo akcesoriów, więc na wyprawę
    na Kaukaz spokojnie dozbroisz. Spora społeczność internetowa użytkowników DLi w
    polskim internecie, co też nie jest bez znaczenia. Osobiście nie posiadałem, ale
    miałem okazję pojeździć i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.

    Flame warning :)
    Jak ktoś Ci będzie wciskał Africę, to daruj sobie tą staroć - lata swojej świetności
    ma już za sobą. Nowe już ze 3 razy zdążyło w międzyczasie przyjść.

    Jarecki