  • Data: 2012-05-24 20:45:50
    Temat: baterie kupiłem.... (crosspost)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Baterie sobie kupiłem, tak na wypadek wojny, żeby mi energii nie brakło.
    Po całonocnym ładowaniu działała 3 godziny - telefon tylko czuwał. Po
    kolejnym ładowaniu dałem jej kopa - włączyłem wifi i dolphina- 5 minut
    - śmierć. JEst tak: 100%, 99%......91% i 1%. Obrazowo tłumacząc
    "schodzi" do 90% i nagle zdycha. jak zdechnie to ma 3.4V, po naładowaniu
    4.08.
    Zdjęcie naklejki ujawnia magię ściemy i marketingu:

    http://tinypic.com/r/2zhmhow/6

    Co by można dla nauki i rozrywki jeszcze z nią zrobić? jakiś test na
    rzeczywistą pojemność? Test układu zabezpieczającego? W razie zgonu
    pacjenta płakał nie będę.

    ToMasz