  • Data: 2012-05-26 00:12:36
    Temat: Re: baterie kupiłem.... (crosspost)
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ToMasz napisał:
    [..]
    > już właściwie wykombinowałem jak ją naładować (rozebrana na kawałki nie
    > pasuje do telefonu) ale jak ją rozładuję takim małym prądem, to.... coś
    > mi z tego przyjdzie ze wzrosła jej rezystancja wewnętrzna?

    nie

    > Prawdę mówiąc to ja chyba wolałbym ją albo ożywić, albo efektownie

    Nie ożywisz jej i nie radzę jej "wybuchać" w środku jest trująca chemia
    (taka serio trująca) która lepiej żeby się nie zamieniała w obłok dymu.

    > wybuchnąć. jak ją zostawię w szufladzie to przez 2 lata będę myślał co z
    > nią zrobić, a potem poleci do kosza. Może na allegro wystawie w
    > kategorii chyba dobre ale nie sprawdzane :)

    Jeśli trzyma toto jakiś prąd to możesz użyć jako baterię do pilota
    tudzież innego urządzenia pracującego na 3-4V biorącego znikomy prąd.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html