  • Data: 2012-05-25 12:34:14
    Temat: Re: baterie kupiłem.... (crosspost)
    Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To jeszcze nic. Brat kiedyś kupił na aukcji nową PSP, na gwarancji facet
    ponad 100 sprzedał już. Była to jego druga konsola wiec szybko się kapnął że
    coś z baterią nie tak, bo stara mimo że rok miała dłużej dzialała. Bateria
    wyglądała na oryginalną, idealnie tak samo, razem z hologramem. Po otwaricu
    okazało się że baterii to jest pół a drugą połowę zajmują metalowe pręty:)
    (żeby po wadze nie rozpoznać). Po 3 miesiącach ten sam gość sprzedawał
    oryginalne baterie do psp:) Ludzie to potrafią człowieka wyrolowąć:)