  • 171. Data: 2010-06-25 19:40:02
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i02e8f$d9d$1@news.mm.pl...

    > Ale Jurand nie proponowal kupna audi 100 z lat 90-94 tylko audi A6 z lat
    > 94-97.

    No a co Ci miałem proponować, w porównaniu do E34 z tych lat?

    > Mnie nie obchodzi zmiana nazewnictwa.
    > Tylko nie porozumieniem jest porownywac E34 z A6, ktore jest nowsze i
    > drozsze.

    Pod jakim względem A6 z lat 94-97 jest nowsza?

    Jurand.

  • 172. Data: 2010-06-25 19:41:19
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Jest tez trudne slowo, "zmodyfikowany".
    > Audi A6 to juz nie jest Audi 100, ale co najwazniejsze to nie sa
    > konkurenci dla E34!
    > Nawet Audi 100 C4 jest nowsze od E34.
    > Wiec po co to porownywac, skoro cena tez sie roznia (audi jest drozsze).

    Ty chyba miałeś w dzieciństwie ciężkie zabawki i wózek na gąsienicach.
    Audi A6 C4 ma więcej wspólnego z Audi 100 C4, niż z Audi A6 C5. Tylko
    półdebil, w dodatku niewidomy, będzie twierdził inaczej.

    Jurand.

  • 173. Data: 2010-06-25 22:39:38
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Już mi się nie chce... Naprawdę.
    > Skoro mamy 1 wahacz, który ma 2 silentbloki i sworzeń i 2 wahacz, który
    > ma 3 silentbloki i sworzeń - to dla mnie jest to różnica konstrukcyjna.

    Roznica, ktora raz ze nie jest istotna, a dwa, ze nie zmienia w ogole
    podobienstw reszty wahacza.

    > Dla Ciebie nie. Trudno. Mamy różne podejście do zagadnienia "różnica
    > konstrukcyjna". Pewnie silniki 4 i 5 cylindrowe to też się
    > konstrukcyjnie niczym nie różnią. Bo co to znaczy ten 1 cylinder, skoro
    > i tak jak w każdym innym silniku leje się do niego paliwo, odpala i jeździ.

    Dla ciebie roznica kontrukcyjna to inne wymiary, dla mnie to bedzie inne
    podejscie do zagadnienia, a w konsekwencji zupelnie inne rozwiazanie
    techniczne.

    > Do jakich różnic? Konkretnie. Co mam Ci porównać?

    No te niby roznice, korych nie ma w mocowaniu wahacza, mechaniki jego
    pracy, rozwiazaniu silentblokow i ich mocowania, rozwiazaniu sworznia...

    > Podaj linki, nie ściemniaj.

    www.allegro.pl
    www.sklep.intercars.com.pl
    itp.

    > Znowu ściemnianie.

    Kazdy radzacy sobie widzi kto tu sciemnia :>

    > 15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna kwota, którą należy
    > dysponować, żeby
    > - kupić takiego TDS-a
    > - doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł
    > spokojnie 100 tysięcy km

    To ja ci powtorze po raz n+1 ze gowno prawda.
    Kazdy uzywany samochod jest w lepszym badz gorszym stanie i cos tam w
    niego wlozyc trzeba i nie ma znaczenia czy to audi czy bmw.
    15 tysiecy za e34 to kwota wyssana z palca.
    Ja osobiscie swiadcze, ze kupilem samochod (e34 z TDSem) 4 lata temu za
    10 tysiecy, do dnia dzisiejszego na naprawy nie wydalem 5 tysiecy i
    jeszcze mam do tego daleka droge, a 100 tysiecy kilometrow juz tym
    samochdoem przejechalem.
    Dzisiaj wartosc tego TDSa to max 8 tysiecy (bo i takie sa ceny rynkowe),
    jego serwisowanie przez nastepne 100 tysiecy nie wyniesie 7 tysiecy zlotych.
    Wiec zakoduj to sobie wreszcie i skoncz truc juz z tym bmw bo mi sie
    bedziesz po nocach snil.
    A i zapamietaj jeszcze, ze glowice w silnikach TDS nie pekaja same z siebie.

    --
    Karolek

  • 174. Data: 2010-06-25 22:42:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Nie dość, że jesteś niereformowalny, to jeszcze kłamiesz.

    Nie klamie, ten post na prawde istnieje.
    Jednak bedziesz musial uwierzyc na slowo skoro nie potrafisz znalezc.

    --
    Karolek

  • 175. Data: 2010-06-25 22:43:14
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Żeby Ci pokazać, jak głupie jest porównywanie samochodów pod kątem klas
    > lub generacji. Koszty eksploatacji mogą być bardzo niskie przy aucie
    > wysokiej klasy, a mogą być niesamowicie wysokie przy jakimś wynalazku
    > klasy kompakt (np. hybrydowa Toyota Prius).

    Napisal ten co porownuje stare E34 z nowszym A6.

    --
    Karolek

  • 176. Data: 2010-06-25 22:45:28
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > No a co Ci miałem proponować, w porównaniu do E34 z tych lat?

    Nie wiem, IMHO audi z tych lat to zadna konkurencja akurat :>

    > Pod jakim względem A6 z lat 94-97 jest nowsza?

    Chocby pod takim, ze poprzednik, audi 100 jest rowniez nowsze od e34 :P

    --
    Karolek

  • 177. Data: 2010-06-25 22:46:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Ty chyba miałeś w dzieciństwie ciężkie zabawki i wózek na gąsienicach.
    > Audi A6 C4 ma więcej wspólnego z Audi 100 C4, niż z Audi A6 C5. Tylko
    > półdebil, w dodatku niewidomy, będzie twierdził inaczej.

    Tylko debil wyczytal gdzies, ze pisalem cokolwiek o A6 C5 :P
    Wroc juz lepiej do tych swoich zabawek ;>

    --
    Karolek

  • 178. Data: 2010-06-26 08:03:02
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Nie klamie, ten post na prawde istnieje.
    > Jednak bedziesz musial uwierzyc na slowo skoro nie potrafisz znalezc.

    Chyba jesteś idiotą, jeśli sądzisz, że będę przekopywał pół pms-u, żeby
    znaleźć jakiś Twój post, w którym być może napisałeś, co łączy 156-kę z
    Fiatem. Jakbyś to wiedział, to byś napisał jeszcze raz od ręki, a tak to
    pewnie musisz iść spytać kolegi, który ma o tym pojęcie...

    Jurand.

  • 179. Data: 2010-06-26 08:03:32
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Napisal ten co porownuje stare E34 z nowszym A6.

    To po cholerę polecasz komuś jakiegoś złomiastego E34, przy którym A6 z 1994
    roku to jest szczytowe osiągnięcie techniki?

    Jurand.

  • 180. Data: 2010-06-26 08:04:24
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Nie wiem, IMHO audi z tych lat to zadna konkurencja akurat :>

    Wcale. E34 jest da best i nie ma dwóch zdań.

    > Chocby pod takim, ze poprzednik, audi 100 jest rowniez nowsze od e34 :P

    Tak tak, prawdziwi znawcy porównują E34 do Fiata Topolino.

    Jurand.