-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156
Date: Fri, 25 Jun 2010 22:39:38 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 81
Message-ID: <i034ab$cdq$1@news.mm.pl>
References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
<n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
<k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
<hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
<hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
<hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
<hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
<hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
<hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1277498507 12730 81.190.86.247 (25 Jun 2010 20:41:47 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jun 2010 20:41:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292241
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
>> W obu przypadkach zwrotnica jest przykrecona do sworznia w wahaczu, a
>> ten wahacz ma praktycznie te same rozwiazania dotyczace tulei,
>> sworzni, sposobu mocowania.
>> To czy u gory jest kolumna McPhersona czy gorny wahacz nie ma dla tego
>> wahacza roznicy.
>> A amortyzator musieli gdzies zamocowac skoro nie ma kolumny McPhersona.
>
> Już mi się nie chce... Naprawdę.
> Skoro mamy 1 wahacz, który ma 2 silentbloki i sworzeń i 2 wahacz, który
> ma 3 silentbloki i sworzeń - to dla mnie jest to różnica konstrukcyjna.
Roznica, ktora raz ze nie jest istotna, a dwa, ze nie zmienia w ogole
podobienstw reszty wahacza.
> Dla Ciebie nie. Trudno. Mamy różne podejście do zagadnienia "różnica
> konstrukcyjna". Pewnie silniki 4 i 5 cylindrowe to też się
> konstrukcyjnie niczym nie różnią. Bo co to znaczy ten 1 cylinder, skoro
> i tak jak w każdym innym silniku leje się do niego paliwo, odpala i jeździ.
>
Dla ciebie roznica kontrukcyjna to inne wymiary, dla mnie to bedzie inne
podejscie do zagadnienia, a w konsekwencji zupelnie inne rozwiazanie
techniczne.
>> To sie teraz odnies do roznic :P
>> Bo to co napisales jakos nie potwierdza twoich teorii.
>
> Do jakich różnic? Konkretnie. Co mam Ci porównać?
>
No te niby roznice, korych nie ma w mocowaniu wahacza, mechaniki jego
pracy, rozwiazaniu silentblokow i ich mocowania, rozwiazaniu sworznia...
>> Manipulujesz.
>> Jedne ceny zawyzasz inne zanizasz, zaleznie od tego co ci akurat pasuje.
>
> Podaj linki, nie ściemniaj.
>
www.allegro.pl
www.sklep.intercars.com.pl
itp.
>> Sam sobie nie radzisz z obsluga serwisu alledrogo?
>
> Znowu ściemnianie.
>
Kazdy radzacy sobie widzi kto tu sciemnia :>
>> Ciezko zebys mi polozyl przed oczami cos co nie istnieje :P
>> I ciezko tez zebym szukal dowodow na nie istnienie czegos co ty sobie
>> wymyslasz.
>> Twierdzisz, ze cos istnieje to to pokaz w koncu, skoro ja nie potrafie
>> znalezc.
>
> 15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna kwota, którą należy
> dysponować, żeby
> - kupić takiego TDS-a
> - doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł
> spokojnie 100 tysięcy km
>
To ja ci powtorze po raz n+1 ze gowno prawda.
Kazdy uzywany samochod jest w lepszym badz gorszym stanie i cos tam w
niego wlozyc trzeba i nie ma znaczenia czy to audi czy bmw.
15 tysiecy za e34 to kwota wyssana z palca.
Ja osobiscie swiadcze, ze kupilem samochod (e34 z TDSem) 4 lata temu za
10 tysiecy, do dnia dzisiejszego na naprawy nie wydalem 5 tysiecy i
jeszcze mam do tego daleka droge, a 100 tysiecy kilometrow juz tym
samochdoem przejechalem.
Dzisiaj wartosc tego TDSa to max 8 tysiecy (bo i takie sa ceny rynkowe),
jego serwisowanie przez nastepne 100 tysiecy nie wyniesie 7 tysiecy zlotych.
Wiec zakoduj to sobie wreszcie i skoncz truc juz z tym bmw bo mi sie
bedziesz po nocach snil.
A i zapamietaj jeszcze, ze glowice w silnikach TDS nie pekaja same z siebie.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.10 22:42 Karolek
- 25.06.10 22:43 Karolek
- 25.06.10 22:45 Karolek
- 25.06.10 22:46 Karolek
- 26.06.10 08:03 Jurand
- 26.06.10 08:03 Jurand
- 26.06.10 08:04 Jurand
- 26.06.10 08:18 Jurand
- 26.06.10 08:26 Jurand
- 26.06.10 09:07 Cavallino
- 26.06.10 11:45 DoQ
- 26.06.10 13:33 Karolek
- 26.06.10 13:35 Karolek
- 26.06.10 13:39 Karolek
- 26.06.10 13:42 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=