eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156 › Re: alfa 156
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
    l
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Fri, 25 Jun 2010 22:39:38 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 81
    Message-ID: <i034ab$cdq$1@news.mm.pl>
    References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
    <hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1277498507 12730 81.190.86.247 (25 Jun 2010 20:41:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jun 2010 20:41:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292241
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurand pisze:

    >> W obu przypadkach zwrotnica jest przykrecona do sworznia w wahaczu, a
    >> ten wahacz ma praktycznie te same rozwiazania dotyczace tulei,
    >> sworzni, sposobu mocowania.
    >> To czy u gory jest kolumna McPhersona czy gorny wahacz nie ma dla tego
    >> wahacza roznicy.
    >> A amortyzator musieli gdzies zamocowac skoro nie ma kolumny McPhersona.
    >
    > Już mi się nie chce... Naprawdę.
    > Skoro mamy 1 wahacz, który ma 2 silentbloki i sworzeń i 2 wahacz, który
    > ma 3 silentbloki i sworzeń - to dla mnie jest to różnica konstrukcyjna.

    Roznica, ktora raz ze nie jest istotna, a dwa, ze nie zmienia w ogole
    podobienstw reszty wahacza.

    > Dla Ciebie nie. Trudno. Mamy różne podejście do zagadnienia "różnica
    > konstrukcyjna". Pewnie silniki 4 i 5 cylindrowe to też się
    > konstrukcyjnie niczym nie różnią. Bo co to znaczy ten 1 cylinder, skoro
    > i tak jak w każdym innym silniku leje się do niego paliwo, odpala i jeździ.
    >

    Dla ciebie roznica kontrukcyjna to inne wymiary, dla mnie to bedzie inne
    podejscie do zagadnienia, a w konsekwencji zupelnie inne rozwiazanie
    techniczne.

    >> To sie teraz odnies do roznic :P
    >> Bo to co napisales jakos nie potwierdza twoich teorii.
    >
    > Do jakich różnic? Konkretnie. Co mam Ci porównać?
    >

    No te niby roznice, korych nie ma w mocowaniu wahacza, mechaniki jego
    pracy, rozwiazaniu silentblokow i ich mocowania, rozwiazaniu sworznia...

    >> Manipulujesz.
    >> Jedne ceny zawyzasz inne zanizasz, zaleznie od tego co ci akurat pasuje.
    >
    > Podaj linki, nie ściemniaj.
    >

    www.allegro.pl
    www.sklep.intercars.com.pl
    itp.

    >> Sam sobie nie radzisz z obsluga serwisu alledrogo?
    >
    > Znowu ściemnianie.
    >

    Kazdy radzacy sobie widzi kto tu sciemnia :>

    >> Ciezko zebys mi polozyl przed oczami cos co nie istnieje :P
    >> I ciezko tez zebym szukal dowodow na nie istnienie czegos co ty sobie
    >> wymyslasz.
    >> Twierdzisz, ze cos istnieje to to pokaz w koncu, skoro ja nie potrafie
    >> znalezc.
    >
    > 15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna kwota, którą należy
    > dysponować, żeby
    > - kupić takiego TDS-a
    > - doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł
    > spokojnie 100 tysięcy km
    >

    To ja ci powtorze po raz n+1 ze gowno prawda.
    Kazdy uzywany samochod jest w lepszym badz gorszym stanie i cos tam w
    niego wlozyc trzeba i nie ma znaczenia czy to audi czy bmw.
    15 tysiecy za e34 to kwota wyssana z palca.
    Ja osobiscie swiadcze, ze kupilem samochod (e34 z TDSem) 4 lata temu za
    10 tysiecy, do dnia dzisiejszego na naprawy nie wydalem 5 tysiecy i
    jeszcze mam do tego daleka droge, a 100 tysiecy kilometrow juz tym
    samochdoem przejechalem.
    Dzisiaj wartosc tego TDSa to max 8 tysiecy (bo i takie sa ceny rynkowe),
    jego serwisowanie przez nastepne 100 tysiecy nie wyniesie 7 tysiecy zlotych.
    Wiec zakoduj to sobie wreszcie i skoncz truc juz z tym bmw bo mi sie
    bedziesz po nocach snil.
    A i zapamietaj jeszcze, ze glowice w silnikach TDS nie pekaja same z siebie.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: