-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: adaptacja akumulatora
Date: Fri, 30 Dec 2011 00:15:04 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 17
Message-ID: <jdis9p$mko$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1325200505 23192 79.187.111.26 (29 Dec 2011 23:15:05
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Dec 2011 23:15:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111108
Thunderbird/3.1.16
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2423491
[ ukryj nagłówki ]Półtora roku temu wymieniłem akumulator. Osobiście.
I teraz robi jakieś problemy. Specjaliści z ASO
stwierdzili, że przyczyną jest brak zaprogramowania
adaptacji w module IBS.
Czyli, że jak wymieniasz aku na nowe o tych samych
parametrach, to trzeba zaprogramować to w elektronice
auta, bo inaczej moduł lądowania nie będzie wiedział,
że jest nowy i będzie go lądował jak stary... i takie
tam brednie.
No właśnie. Brednie? Czy jest coś na rzeczy.
BTW: usługa ta kosztuje 350 netto :D
Pytam z czystej inżynierskiej ciekawości.
O adaptacji ASB słyszałem i to faktycznie działa.
Ale akumulator? :o
Następne wpisy z tego wątku
- 30.12.11 00:18 to
- 30.12.11 00:35 J.F.
- 30.12.11 05:43 Michał
- 30.12.11 07:08 m...@i...pl
- 30.12.11 07:17 P.B.
- 30.12.11 07:29 PM
- 30.12.11 08:23 Chris
- 30.12.11 08:19 Czarek Daniluk
- 30.12.11 09:21 4CX250
- 30.12.11 09:23 4CX250
- 30.12.11 09:49 Robert_J
- 30.12.11 10:32 amos
- 30.12.11 10:45 J.F
- 30.12.11 10:47 J.F
- 30.12.11 11:02 Przemysław Czaja
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800