  • 171. Data: 2010-11-13 09:08:51
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Semir dokonał/a produkcji posta :

    > A to, że były tak projektowane, aby używać ich przez 10% całego czasu
    > użytkowania samochodu (liczba przykładowa). Dalej nie rozumiesz? To
    > co ja ci poradzę.

    Teraz rozumiem. Bo napisales z sensem, a nie wrzucales definicje, z ktorych
    nic nie wynika. Widzisz, pracuje w takiej branzy, ktora wymaga czytania
    ustaw - i jestem w stanie "pomiedzy wierszami" znalezc wszystko, co akurat
    mi potrzebne. A z Twojej definicji swiatel mijania tego o 10% uzytkowania na
    pewno nie mozna bylo wyciagnac.
    Wystarczy pisac jak czlowiek a nie wysilac sie na inteligenta.

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 172. Data: 2010-11-13 09:59:29
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na ?wiatłach - nowe fakty
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 13:04:18 +0000 (UTC), Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> wrote:

    >Wskaż takie z homologacją.

    http://www.lighting.philips.com/pl_pl/consumer/carli
    ghting/1_car_lighting/products_for_car/13_drl.php

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 173. Data: 2010-11-13 11:47:50
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Przembo <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > pytań? Chyba się przeliczysz, zostało Ci wyłożone niemal wszystko, jakbyś
    > zaprzągł do pracy szare komórki dawno byś zrozumiał że korzystasz ze
    > zmanipulowanych materiałów które pomijają wiele czynników, a szczególnie
    > ten, że podczas łagodnej zimy narobiło sie mnóstwo wypadków. Miały one wpływ
    > na statystyke roczną, nie miały natomiast związku z nakazem wprowadzonym
    > kilka miesięcy później! Znowu zasugerujesz zakrzywienie czasoprzestrzeni?
    > Pytam więc ja na co czekasz? Bo jeśli czekasz aż Twoje szare komórki
    > przetworzą materiał Tobie przedstawiony w tym watku to obawiam sie że tego

    Biedactwo dalej nic nie łapie. Dyskusja z wami to jak wizyta w przedszkolu.
    Trzeba będzie chyba jak z przedszkolakiem, mały kroczkami:

    - czy większy wzrost liczby wypadków w zimie 2006/2007 mógł być ewenementem i
    nie będzie odtąd regułą?

  • 174. Data: 2010-11-13 11:49:24
    Temat: Re: Zab?jczy nakaz jazdy na ?wiat?ach - nowe fakty
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 13:03:41 +0000 (UTC), Jacek_P wrote:
    >A walka była, bo mała nie chciała pod pachą trzymać tych 10 minut.
    >A szybka elektronika była tylko... szybka.

    No wiesz, mam ja trzy temometry rteciowe lekarskie, polskie, porzadne
    .. tylko maja rozbieznosc 1 stopien. Te darmowe elektroniczne tez taka
    maja :-)

    >No właśnie. Tyle, że cały czas jest pomijany problem 'maskowania'
    >nieoświetlonych uczestników ruchu drogowego. Pogadaj na preclu,
    >co sądzą o tym przepisie. Zresztą Gotfryd Smolik pisał, chyba nawet tu,
    >że kierowca patrzył na niego i 'nie widział go', bo był nieoświetlonym
    >rowerzystą. To nie jest kwestia jednego egzemplarza kierowcy,
    >ale kompletnego zignorowania uwarunkowań psychofizycznych w tym
    >durnym przepisie.

    No coz, wiele lat temu pisalem tu na grupie "jesli wy nie zauwazacie w
    jasny dzien nieoswietlonego pojazdu, to jak chcecie np rower
    zauwazyc".

    Ale i na to jest rada. Obowiazkowe swiatla na rowerach. Nowa technika
    to nowe mozliwosci - juz nie trzeba 3.3W z pedalow brac :-)

    J.

  • 175. Data: 2010-11-13 11:50:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 13:08:45 +0000 (UTC), Myjk wrote:
    >2010-11-12 14:05:36 J.F.
    >
    >Kto Ci broni założyć światła dzienne na LEDach?

    Za drogie. A jakby byly obowiazkowe to zobaczylbys ze samochody nawet
    nie podrozaly :-)

    J.

  • 176. Data: 2010-11-13 12:16:13
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Semir* w wiadomości news:iblqcm$k8p$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
> [...]
    > przedszkolu. Trzeba będzie chyba jak z przedszkolakiem, mały kroczkami:
    > - czy większy wzrost liczby wypadków w zimie 2006/2007 mógł być

    Biedne przedszkolaki, nawet nie wiedzą co im grozi! Poza tym serio myślisz
    że jak ktoś Ci małymi kroczkami to wytłumaczy to załapiesz? Jak dla mnie to
    może wiesz ile to jest 2+2, ale sam nie dojdziesz ile to jest 2+3... właśnie
    pytanie takiego kalibru teraz zadałeś. I chcesz by Cie traktować choćby w
    minimalnym stopniu poważnie?

    Ale dzięki za "dyskusje" widać więcej już nie masz nic do powiedzenia.

    Pozdr

  • 177. Data: 2010-11-13 14:36:32
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Gdzie jest mowa o dwóch tygodniach?

    Jak już zaczniesz czytać posty, do których się odnosisz to pogadamy.
    Gwarantuję, że znajdziesz ten, gdzie była mowa o 2 tygodniach. I o fordzie
    transicie.

  • 178. Data: 2010-11-13 14:39:33
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > dodatku niehumanistycznych, jakos nie umiem sobie wyobrazic do czego
    > jeszcze (procz swiecenia) mozna uzywac swiatel :)

    Przy odrobinie desperacji - do ogrzewania?
    :-)

  • 179. Data: 2010-11-13 15:16:21
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia CeSaR dokonał/a produkcji posta :

    > Przy odrobinie desperacji - do ogrzewania?
    > :-)

    Ale po co komu na zewnątrz cos ogrzewać ? nosz kurcze, moja Suzi ma takie
    klosze, ze nic nie ogrzeje skubana ;)

    JoAsienka **gg 1489928
    SuzukiJimny'01 niebieściutkie

  • 180. Data: 2010-11-13 15:16:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-12 23:11, Jacek_P pisze:

    > W osiemdziesiątych.

    Jeździłem na światłach - zero mandatów.

    > Nie. Właśnie w listopadzie roku 1991 zarobiłem mój jedyny, jak na razie,
    > mandat, właśnie za 'niemanie świateł'. I to był pierwszy sezon zimowy,
    > w którym wymagali całodobowego jeżdżenia z włączonymi światłami. Stójkowy
    > chwycił mnie przy wyjeździe ze stacji benzynowej.

    Owszem, w 1991 wprowadzono obowiązek jazdy na światłach w okresie
    jesienno-zimowym. Kto jeździł wcześniej cały rok na światłach, ten
    mógł spokojnie nie zanotować obowiązku. Ja też nie pamiętam kiedy
    obowiązek wprowadzono (za to pamiętam wejście w życie nowego PoRD,
    zgodnego z normalnym/europejskim), ponieważ to wprowadziło sporo zmian
    w tym co było do tego momentu.

    > No to miałeś fuksa albo mniej gorliwych milicjantów/policjantów.
    > U mnie w rodzinie kilka osób zarobiło za to mandat. Za dodatkowe
    > światło stopu zresztą też.

    Urban legends. Jeździłem w tych latach 24h na światłach, z 3 światłem
    stopu itd. Ba, nie tylko ja jeździłem i jakoś o mandatach za coś
    takiego niespecjalnie słyszałem, choć różne idiotyzmy można było
    spotkać.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.