  • 181. Data: 2010-11-13 15:54:15
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Artur Maśląg napisal:
    > Urban legends. Jeździłem w tych latach 24h na światłach, z 3 światłem
    > stopu itd. Ba, nie tylko ja jeździłem i jakoś o mandatach za coś
    > takiego niespecjalnie słyszałem, choć różne idiotyzmy można było
    > spotkać.

    He, he, urban legends. Akurat! Mógłbyś coś na ten temat powiedzieć
    mojemu ojcu, który zapłacił, gdyby nie to, że już u św.Piotra.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 182. Data: 2010-11-13 17:23:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-13 15:54, Jacek_P pisze:

    > He, he, urban legends. Akurat!

    Owszem, urban legends. Ludzie tutaj różne głupoty opowiadają
    - w szczególności o czasach, które znają tylko z opowieści.
    W sumie nie tylko w zakresie motoryzacyjnym...

    > Mógłbyś coś na ten temat powiedzieć
    > mojemu ojcu, który zapłacił, gdyby nie to, że już u św.Piotra.

    No cóż, ja tam się w miarę możliwości nie wybieram, niemniej
    mój Rodziciel też jeździł na światłach (wiesz, to efekty głupich
    zaleceń ze zgniłego zachodu) i też nie przypominam sobie mandatu
    z tego tytułu (nawet z okazji spotkania złośliwego ormowca).
    Pamiętam za to doskonale namawianie wszystkich, by jeździli
    w pasach i na światłach - nie tylko w Polsce (a może w ogóle nie
    w Polsce). Podobnie jak kampanie z fotelikami dziecinnymi, o czym
    pisał Axel. Tak, jazda na światłach 24h, zapięte pasy i foteliki dla
    młodych. Ja nie miałem okazji za młodego jeździć w foteliku, ale
    moja młodzież jeździła od początku lat 90 w fotelikach (ba, nawet
    pasy miałem z tyłu).

    Jak tam - nadal będziesz ściemniał na podstawie opowieści?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 183. Data: 2010-11-13 17:25:35
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Przembo <x...@x...xx> napisał(a):

    > Ale dzięki za "dyskusje" widać więcej już nie masz nic do powiedzenia.
    >
    > Pozdr

    Odpowiedz na pytanie, inaczej uznam, że nie masz nic do powiedzenia i uciekasz
    od tematu.

  • 184. Data: 2010-11-13 17:46:07
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Jakoś ten zgniły zachód nie jeździ na światłach.
    Ciekawe czemu.

  • 185. Data: 2010-11-13 17:48:29
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    JoAsienka <w...@p...oonet.pl> napisał(a):

    > Teraz rozumiem. Bo napisales z sensem, a nie wrzucales definicje, z ktorych
    > nic nie wynika. Widzisz, pracuje w takiej branzy, ktora wymaga czytania
    > ustaw - i jestem w stanie "pomiedzy wierszami" znalezc wszystko, co akurat
    > mi potrzebne. A z Twojej definicji swiatel mijania tego o 10% uzytkowania na
    > pewno nie mozna bylo wyciagnac.
    > Wystarczy pisac jak czlowiek a nie wysilac sie na inteligenta.

    Miałem nadzieję, że dla ciebie to oczywiste, że świateł używa się w nocy i do
    tego są projektowane światła.

  • 186. Data: 2010-11-13 18:07:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Nov 2010 16:46:07 +0000 osobnik zwany Semir
    wystukał:

    > Jakoś ten zgniły zachód nie jeździ na światłach. Ciekawe czemu.

    a zgniła północ jak najbardziej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 187. Data: 2010-11-13 18:10:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Artur Maśląg napisal:
    > Owszem, urban legends. Ludzie tutaj różne głupoty opowiadają
    > - w szczególności o czasach, które znają tylko z opowieści.

    Ja wtedy już jeździłem, więc sobie takie oceny mojego wieku
    raczej daruj, bo jakieś takie "budkopiwne" wrażenie wywierasz.

    > Jak tam - nadal będziesz ściemniał na podstawie opowieści?

    Jeżeli wchodzisz na taki poziom rozmowy, to dalsza rozmowa
    z tobą sensu nie ma.

    --
    Zdegustowany żegnam,

    Jacek

  • 188. Data: 2010-11-13 18:37:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-13 18:10, Jacek_P pisze:

    > Ja wtedy już jeździłem, więc sobie takie oceny mojego wieku
    > raczej daruj, bo jakieś takie "budkopiwne" wrażenie wywierasz.

    LOL - w jakich latach jeździłeś? Twoja wypowiedź świadczy o tym,
    że brak Ci wiedzy merytorycznej, a pozostaje kąsanie usenetowe.

    > Jeżeli wchodzisz na taki poziom rozmowy, to dalsza rozmowa
    > z tobą sensu nie ma.

    Nie martw się - brakuje Ci argumentów, powołujesz się na
    'rodzinne opowieści'. Teraz już twierdzisz, że sam jeździłeś
    w tych czasach. Jeżeli sam jeździłeś, to może powołaj się na
    własne doświadczenia, a nie bliżej niesprecyzowane opowieści
    o złej 'milicji'.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 189. Data: 2010-11-13 20:31:25
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Semir dokonał/a produkcji posta :

    > Miałem nadzieję, że dla ciebie to oczywiste, że świateł używa się w
    > nocy i do tego są projektowane światła.

    No nie, ja z tego sortu, który oblicza ilość ciepła uzyskiwanego z powodu
    oświetlenia i w dzień i w nocy :) I na przykład używam w ciemnej kuchni
    oświetlenia sztucznego (i łazience też, he he) i w spiżarce też w dzień
    używam oświetlenia.... Nawet w salonie włączam światlo w dzień. A w pracy to
    w ogóle cały dzień (a w nocy nie) są włączone światła (trzy różne źródła
    zresztą) - tak więc, mimo, że mi naprawdę inteligencji nie brakuje (podobnie
    jak skromności, he he) można spokojnie podważyć Twoją wypowiedź. Nawet bym
    napisała, że nocą korzystam z oświetlenia o wiele rzadziej niż w dzień (bo w
    nocy śpię)

    JoAsienka **gg 1489928
    Suzi Jimny 2001 niebieska nieoklejona :)

  • 190. Data: 2010-11-13 20:45:30
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Semir" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Cały czas czekam.

    Na co? Wiesz przynajmniej na co i komu odpowiadasz?

    --
    Axel