  • 1. Data: 2010-11-11 13:00:29
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Semir napisal:
    > Przyznam, że wcześniej od tej strony o tym nie myślałem.
    > Jak dla mnie bardzo logicznie i porządnie wytłumaczone. Czy rząd tego nie
    > widzi czy też nie chce widzieć?

    Nie chce, bo kasa z akcyzy się kręci. Kiedyś liczyłem bilans energetyczny
    obowiązku wprowadzenia świateł, to wyszło mi w skali kraju rocznie
    dodatkowo ok. 200..250 tys. ton paliwa. Niby nic, ale te kilkaset milionów
    więcej z akcyzy i VAT do pogardzenia nie są. Z kolei fanatycy naiwnego
    podchodzenia do obowiązku oświetlania widzą wyłącznie plusy, nie widzą
    minusów, a hałaśliwi są niebywale.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-11-11 13:05:10
    Temat: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: " Semir" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Natknąłem się na takie coś:

    http://tiny.pl/hwdfs

  • 3. Data: 2010-11-11 13:19:38
    Od: " Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Nie chce, bo kasa z akcyzy siÄ&#65533;krÄ&#65533;i. KiedyĹ&#65533;liczyĹ&#65533;m
    bilans energetyczny
    > obowiÄ&#65533;ku wprowadzenia Ĺ&#65533;iateĹ&#65533; to wyszĹ&#65533; mi w skali
    kraju rocznie
    > dodatkowo ok. 200..250 tys. ton paliwa. Niby nic, ale te kilkaset milionĂłw
    > wiÄ&#65533;ej z akcyzy i VAT do pogardzenia nie sÄ&#65533; Z kolei fanatycy
    naiwnego
    > podchodzenia do obowiÄ&#65533;ku oĹ&#65533;ietlania
    widzÄ&#65533;wyĹ&#65533;&#65533;znie plusy, nie widzÄ&#65533;>
    minusĂłw, a haĹ&#65533;Ĺ&#65533;iwi sÄ&#65533;niebywale.

    A widziałeś to? http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
    Ile ci wyszło?

  • 4. Data: 2010-11-11 13:47:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Nov 2010 12:05:10 +0000 (UTC), Semir wrote:
> [...]
    >Przyznam, że wcześniej od tej strony o tym nie myślałem.
    >Jak dla mnie bardzo logicznie i porządnie wytłumaczone. Czy rząd tego nie

    Rzad [tedy jeszcze nie byl rzadem] nie po to przepychal ten przepis
    przez Sejm, zeby teraz sie przyznac do bledu.

    J.

  • 5. Data: 2010-11-11 15:29:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

> [...]
    > więcej z akcyzy i VAT do pogardzenia nie są. Z kolei fanatycy naiwnego
    > podchodzenia do obowiązku oświetlania widzą wyłącznie plusy, nie widzą

    A w trzeciej minucie slychac strzaly!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-11-11 15:57:34
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Semir <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > A widziałeś to? http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
    > Ile ci wyszło?

    Nie zobaczyłem, bo Nortonowi w kompie bardzo się nie podobało.
    Przy usuwaniu tego też były problemy.

  • 7. Data: 2010-11-11 16:06:27
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kamil napisal:
    > A w trzeciej minucie slychac strzaly!

    Jesienna depresja cię dopadła. Masz wyraźnie gorszy dzień.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2010-11-11 16:46:42
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Jesienna depresja cię dopadła. Masz wyraźnie gorszy dzień.

    To przez te swiatla. Tyle trupow potrafi zdolowac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-11-11 17:15:42
    Od: " Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Rzad [tedy jeszcze nie byl rzadem] nie po to przepychal ten przepis
    > przez Sejm, zeby teraz sie przyznac do bledu.
    >
    > J.

    Czytałem, że w przygotowaniu jest wniosek do Trybunału Konstytucyjnego o jego
    uchylenie i podobno są na to duże szanse. Słyszeliście coś o tym?

  • 10. Data: 2010-11-11 17:16:18
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Semir dokonał/a produkcji posta :

> [...]
    >
    > Przyznam, że wcześniej od tej strony o tym nie myślałem.
    > Jak dla mnie bardzo logicznie i porządnie wytłumaczone. Czy rząd tego

    I co z tego, że jest nakaz jazdy, jak co 3 samochód nie ma włączonych
    świateł, a co 5 z tych, którzy mają włączone, ma świecące się tylko jedno
    światło ? Ja tam od zawsze jeżdziłam na światłach i jakoś różnica, czy auto
    pali mi 5,25 czy 5,26 litra na 100 km nie robiło mi większej różnicy. Teraz,
    gdy samochód mi pali 8,5 (terenówka) to może lepiej by bylo, gdyby paliła
    tylko 6 czy 7, ale światła mi tego nie zmniejszą...

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny