  • 1. Data: 2010-11-11 12:40:06
    Temat: octavia tour - gaz
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    ile moze palic gazu taka skoda
    http://otomoto.pl/skoda-octavia-optimum-1-6-lpg-odli
    cz-22-vat-C14946125.html

    (instalacja gazowa fabryczna)

    ?

    zakładam kapelusznicze jezdzeinie 90/110

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2010-11-11 12:48:18
    Temat: Re: octavia tour - gaz
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

> [...]
    >
    > (instalacja gazowa fabryczna)
    >
    > ?
    >
    > zakładam kapelusznicze jezdzeinie 90/110

    Sama trasa pewnie w granicach 8L

    Miasto bliżej 10L, zakorkowane miasto ciut powyżej

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2010-11-11 13:33:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > (instalacja gazowa fabryczna)
    >
    > ?
    >
    > zakładam kapelusznicze jezdzeinie 90/110

    8-13 litrów
    Czy opłąca sie mieć taki mały silnik, w dośc sporym samochodzie?
    IMO - nie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2010-11-11 15:12:54
    Od: "Iglo" <f...@g...pl>

    Kuba \(aka cita\) <y...@w...pl> napisał(a):

    > Czy opĹ&#65533;Ä&#65533;ca sie mieÄ&#65533; taki maĹ&#65533;y silnik, w
    doĹ&#65533;c sporym samochodzie?

    W jakim samochodzie? Przecież to golfina kombi jest i 1.6 mu starczy w
    zupełności..

  • 5. Data: 2010-11-11 15:38:22
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    > 8-13 litrów
    > Czy opłąca sie mieć taki mały silnik, w dośc sporym samochodzie?
    > IMO - nie.

    jesli robie te 50-60k km
    to naprawde - sprawa 20koni więcej
    mnie po prostu nie rusza

    oszczednosc 10zł na kazdych 100km - rusza

    sprawdzona konstrukcja auta - pasuje
    wygląd - mi sie partnery/berlingo podobają :)

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2010-11-11 15:41:32
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Czy opłąca sie mieć taki mały silnik, w dośc sporym samochodzie?
    > IMO - nie.

    12kg na KM mocy. Octavia to lżejsze auto od np. Golfa kombi.

    Dla przykładu Yaris 1.0 ma 14kg na KM mocy.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 7. Data: 2010-11-11 15:53:23
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    cena 53670 PLN wydaje się z kosmosu jak za jedynkę z 1,6 benzynowym, za 43
    tys mają być Octavie 2 sprzedawane jako tour od nowego roku. Zresztą ta ma
    stary silnik i z tego co wiem jak nie sprzedadzą jej do końca roku to w 2011
    nie będą mogli jej już sprzedać (normy ekologiczne)

    Moim zdaniem więcej niż 42 tyś za ten egzemplarz nie warto zapłacic

  • 8. Data: 2010-11-11 17:18:49
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-11 15:53, Arbiter pisze:
> [...]
    > nie będą mogli jej już sprzedać (normy ekologiczne)
    >
    > Moim zdaniem więcej niż 42 tyś za ten egzemplarz nie warto zapłacic

    taki mam plan :)

    50k nie dam
    przecież to 10letnie auto - jak nie lepiej :)

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2010-11-11 17:56:27
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > oszczednosc 10zł na kazdych 100km - rusza

    jakie 10zł?!, akurat mam octavie na sekwencji 1.8 20V i spalanie gazu w
    cyklu mieszanym z przewagą miasta 10.5l, wiesz ile pali mi Polo żony też na
    sekwencji tyle że silnik 1.4 a samo auto ze dwa razy lżejsze? (troche
    oczywiście przesadzam) No wiec pali... 10-11l, tyle że żonka robi krótsze
    trasy. Obie instalacje świeżo po komputerowym ustawieniu więc wszystko
    ustawione tak jak powinno być.
    Silnik 1.6 jest zdecydowanie za mały do Octavi, gdybym nie jeździl to bym
    nie pisał. Ten silnik ledwo daje rade w małym Golfie.

  • 10. Data: 2010-11-11 20:13:44
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-11 17:56, BearBag pisze:

    > jakie 10zł?!, akurat mam octavie na sekwencji 1.8 20V i spalanie gazu w
    10zł

    dzisiaj jezdze Partnerem 1.6HDI
    pali 6-7l ON
    srednio 6,5 niech będzie
    co przy ON za 4,2 daje prawie 28zł za 100km

    jesli bym zuzywał 8 jednostek gazu, za nie wiem 2,1 mamy pprawie 17zł

    zatem 11zł "do przodu"

    jesli auto z LPG ma mi palic ponad 10
    to roznica juz jest mała
    8-10 jednostek LPG - to jest jeszcze w miarę ok

    powyzej 10ki to juz lipa nie oszczednosc na LPG :)

    --
    pozdros
    icek