eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji › Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
  • Data: 2013-03-14 17:27:06
    Temat: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
    Od: sas <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witajcie,

    Jestem sobie szczęśliwym posiadaczem HTC HD2, a właściwie to byłem, bo coś
    się zwaliło.
    Dziś telefon, tak po prostu wyłączył się i nie mogę go włączyć. Próbowałem
    wyjmować baterię, ładować go ładowarką - to samo, nie mogę go włączyć.
    Znalazłem gdzieś w sieci info, że prawdopodobnie padła płyta główna.

    Pod koniec gwarancji telefonu, tj. około pół roku temu, oddałem tel. do
    serwisu, w którym wymienili właśnie płytę główną.
    Gwarancja na telefon (jako całość) już się skończyła, ale czy w takim
    przypadku można próbować reklamować wymienioną część, tj. padniętą płytę?
    (przy założeniu, że to jest przyczyną awarii)

    Może ktoś z Was przerabiał coś podobnego?

    [sas]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: