eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji › Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
  • Data: 2013-03-16 10:37:40
    Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-03-16 09:35, sas pisze:

    > wysłałem. poprzednia naprawa, to była naprawa gwarancyjna.
    > odpisali, że gwarancja po naprawie wynosi 90 dni i już, a dodatkowo
    > wprost mi napisali, że jeśli się z tym nie zgadzam, to mogę się
    > skontaktować z rzecznikiem praw konsumenta.

    Nie jesteś konsumentem, więc rzecznik nic nie pomoże. Musisz poprosić
    swojego prawnika o pomoc w napisaniu odpowiedniego wezwania i pozwu.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: