eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancjiRe: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
  • Data: 2013-03-14 18:08:04
    Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
    Od: sas <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14.03.2013 o 17:36 Tomek <n...@o...pl> pisze:

    > Użytkownik "sas" napisał:
    >
    >> Gwarancja na telefon (jako całość) już się skończyła
    >
    > Czyli wszystko jasne? Dostałeś 2 lata gwarancji i producent/sprzedawca
    > się z tego wywiązał.
    wywiązał, nie kwestionuję tego.
    >
    >> ale czy w takim przypadku można próbować reklamować wymienioną część,
    >> tj. padniętą płytę?
    >
    > Nie można, bo w ten sposób można byłoby kombinować kolejnych 10 lat z
    > gwarancją kombinując z kolejnymi awariami/naprawami.
    zapewnie tak.
    ale hipotetyczna sytuacja: przynoszę telefon pod koniec gwarancji do
    naprawy, naprawiają go, odbieram go już po gwarancji i np. po dwóch
    tygodnia nastąpiła usterka wymienionego elemenu. "sorrki, gwarancja się
    skończyła".
    czy wymieniona część nie może być wadliwa i nie podlega żadnej gwarancji?

    [sas]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: