eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji › Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
  • Data: 2013-03-16 08:59:51
    Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "sas" <n...@e...com>

    >> nie mam tego zapisanego w karcie gwarancyjnej, ale dostałem papier, w
    >> którym napisali między innymi:
    >> "Szanowy Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wymieniono płytę główną.
    >> Nowy IMEI: i_tu_nr_imei".
    >> Dziękuję za informację, jutro w takim razie jadę dochodzić swoich praw
    >> :)
    >
    > Dlatego odbierając sprzęt po naprawie zawsze trzeba wypytać się co
    > zrobili a następnie sprawdzić czy to zostało wpisane do karty.
    > Napisz jak się skończyło.
    >
    > Leszek
    >

    Napisałem do HTC poprzez ichniejszą stronę (bez powoływania się na Art.
    581. § 1) - odpisali mi, że na wykonaną usługę / wymienione części
    udzielają 90 dniowej gwarancji. Odpisałem, że dla wymienionej części
    gwarancja powinna biec na nowo, powołując się na "Art. 581. § 1" i jak na
    razie ze strony HTC cisza w tym temacie. Poczekam do poniedziałku.
    Co dalej można zrobić, jeżeli wciąż będą milczeli?
    --
    Wysłać im to. Ale sprawdź czy tamta naprawa nie była z ustawy konsumenckiej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: