  • 11. Data: 2010-05-12 08:18:32
    Temat: Re: Wybór drukarki. Canon IP4700, czy coś innego
    Od: krzysieksx <k...@g...com>

    > Na jakość, to chyba papier ma nawet wiekszy wpływ od atramentu. Co do
    > trwałości - badań wpływu papieru nie robiłem. Zdjećia o których pisałem -
    > zarówno te blaknace z Canona jak i te z Epsona były drukowane na identycznym
    > papierze - jakiś do wydruk.ów fotograficznych glossy o podwyższonej
    > gramaturze. Nie pamiętam juz dokładnie producenta papieru - wydaje mi się,
    > że Emtec lub HP.
    zgadzam się w zupełności, robiłem testy kiedyś i papier ma bardzo duże
    znaczenie,
    jak ktoś chce, tu są wyniki "badań" :

    http://picasaweb.google.pl/krzysiekSX/Papiery#

    osobiście drukuję teraz na papierze printlab-a, i nie widzę spadku
    jakości dla zdjęć leżących w albumie, dodatkowo mam zdjęcie
    wydrukowane 2 lata temu wiszące przy oknie w rameczce szklanej i też
    nie widzę specjalnego spadku jakości (nie mogę porównać ze świeżym
    wydrukiem, bo atramenty mam już inne teraz i drukarkę innaczej
    oprofilowaną)

    pozdrawiam Krzysiek

  • 12. Data: 2010-05-13 10:15:21
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-05-12 10:18, krzysieksx pisze:
> [...]
    > nie widzę specjalnego spadku jakości (nie mogę porównać ze świeżym
    > wydrukiem, bo atramenty mam już inne teraz i drukarkę innaczej
    potwierdzam
    nie mam problemow z blaknacymi zdjeciami, a jesli sa w "rameczce
    szklanej" to juz zupelnie sie z nimi nic nie dzieje (bez ramek nie
    eksponowalem dluzszy czas, a w albumie mam kilkuletnie i nic sie nie dzieje)
    Marx
    Ps. W Lidlu mozna kupic aktualnie dobry papier