  • 1. Data: 2010-05-07 14:08:38
    Temat: Pojemnosci kart pamieci, ktore ofruje rynek...
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    ... jaki jst ich przedzial?:)

  • 2. Data: 2010-05-07 14:27:35
    Temat: Re: Pojemnosci kart pamieci, ktore ofruje rynek...
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > ... jaki jst ich przedzial?:)

    http://rtfm.killfile.pl/#zanim

    Szczerze polecam.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2010-05-07 14:28:11
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > > ... jaki jst ich przedzial?:)
    >
    > http://rtfm.killfile.pl/#zanim
    >
    > Szczerze polecam.

    Z linka: "5.zadając pytanie doświadczonemu koledze,"

    :)

    PS Szukalem w wielu miejscach,nie znalazlem;). Przyszeelem tu (zreszta to
    miejsce jest jednym z owych wielu)

  • 4. Data: 2010-05-07 15:19:06
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > PS Szukalem w wielu miejscach,nie znalazlem;)

    ??

    Wybacz, ale nie przyjmuje tego do wiadomosci.

    Gdyby szukal z pewnoscia znalazlbys na przyklad oferte
    nowych kart pamieci na rynku krajowym:
    http://www.skapiec.pl/cat/16-pamieci-flash.html
    http://www.ceneo.pl/Karty_pamieci
    albo tez oferte kart uzywanych:
    http://www.allegro.pl/8848_karty_pamieci.html
    poznajac przy okazji nie tylko ich pojemosci ale
    tez typy, parametry i ceny.

    Zamiast 10 sekund w googlach wolisz biernie czekac,
    az ktos sie ulituje i odpowie na (nawiasem mowiac zle
    postawione) pytanie.

    EOT

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2010-05-07 15:54:57
    Od: Marek <2...@g...com>

    Poszukałem w wielu miejscach i znalazłem, że firma SanDisk wypuściła
    już na rynek kartę 64 GB http://tiny.pl/htx4l , a Silicon Power
    zaprezentował, ale chyba jeszcze nie sprzedaje kartę 128 GB. dolnego
    pułapu nie szukałem, bo chyba nie warto ;).

    --
    Marek

  • 6. Data: 2010-05-07 15:57:49
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Zamiast 10 sekund w googlach wolisz biernie czekac,
    > az ktos sie ulituje i odpowie na (nawiasem mowiac zle
> [...]

    Litosci!!!:)

  • 7. Data: 2010-05-07 16:02:41
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

> [...]
    > zaprezentował, ale chyba jeszcze nie sprzedaje kartę 128 GB. dolnego
    > pułapu nie szukałem, bo chyba nie warto ;).

    Dziekuje Ci bardzo, Marek :).

    Bo, jak dotad, po poszukiwaniach zmudnych, zapisalem sobie w kapowniku
    (specjalny rodzaj pliku :D), ze sa obecnie produkowane karty w pojemnosciowych
    granicach 1 - 32 GB ;).

  • 8. Data: 2010-05-07 16:22:32
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Marek,

    a ile ja orientacyjnie zdjec zrobie na karcie na przyklad 16 czy 32 GB?:)

  • 9. Data: 2010-05-07 16:41:30
    Od: JD <j...@g...com>

    On 7 Maj, 16:08, "romek76" <r...@o...eu> wrote:
    > ... jaki jst ich przedzial?:)

    Czy następme infantylne pytanie będzie o woltaż akumulatorów i
    baterii??

    --
    JD

  • 10. Data: 2010-05-07 16:51:02
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Czy następme infantylne pytanie będzie o woltaż akumulatorów i
    > baterii??

    Niewykluczone.

    Nb.co drugie-trzecie pytanie na 2. grupach foto spotyka sie z takimi
    infantylnymi wlasnie odpowiedziami pseudowszystkowiedzacych, czego sie nie
    wstydza ujawniac, a nawet obnosza sie z nimi. Troszenke pokory by sie przydalo i
    szacunku dla samego sievie. ... Co wniosl Twoj post? Nic. I doskonale o tym wiesz.

    B/o.