  • 1. Data: 2010-05-07 16:08:58
    Temat: D90-zaczynam sie bać...
    Od: Czarna Skrzynka <c...@a...pl>

    W ciągu tygodnia u znajomego w pewnym, sklepie padły 3 nowe d90. Sam
    przyznał, że to dość niespotykane (błąd karty oraz przypadek gubienia
    informacji na lcd i opóźnienia w reakcji na wyłączanie korpusu). Pomaga
    wyjęcie baterii, ale na jakiś czas. Porażka...
    Czarna Skrzynka

  • 2. Data: 2010-05-07 17:30:57
    Temat: Re: D90-zaczynam sie bać...
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Czarna Skrzynka pisze:
> [...]
    > informacji na lcd i opóźnienia w reakcji na wyłączanie korpusu). Pomaga
    > wyjęcie baterii, ale na jakiś czas. Porażka...
    Jaki to sklep, może nie warto tam nic kupować?
    Podaj nazwę sklepu.

  • 3. Data: 2010-05-07 17:31:46
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Czarna Skrzynka" <c...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:hs1due$5lm$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > informacji na lcd i opóźnienia w reakcji na wyłączanie korpusu). Pomaga
    > wyjęcie baterii, ale na jakiś czas. Porażka...

    Nie wolno źle mówić o produktach firmy N...n. To grozi procesem sądowym.
    R.

  • 4. Data: 2010-05-07 18:33:34
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Czarna Skrzynka wrote:
    > W ciągu tygodnia u znajomego w pewnym, sklepie padły 3 nowe d90.

    A ja robiłem dla Canona, jak był najlepszy na świecie - o przepraszam,
    jest oczywiście wciąż :-) - i było tak samo z niejednym aparatem w
    niejednym sklepie - czy wypływa z tego jakiś wniosek...?
    Rafał ,,Lightsensitive" Charlikowski
    www.luxcamera.com / www.luxcamera.eu / www.luxcamera.pl
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.

  • 5. Data: 2010-05-07 20:47:59
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał
    > Nie wolno źle mówić o produktach firmy N...n. To grozi procesem sądowym.

    oraz wymazanie ze wszystkich kartotek i zsyłka ;)))))))))))))))

    to ma być drugi etap ich pisemka - totalny wpierdol, żadne tam się
    szczypanie z domenami ;;)))))))))))))))

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 6. Data: 2010-05-08 17:48:31
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "luxcamera" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest oczywiście wciąż :-) - i było tak samo z niejednym aparatem w
    > niejednym sklepie - czy wypływa z tego jakiś wniosek...?

    Ze trzeba kupic S5Pro, albo GX20 ;P

    PZDr
    Adam

    P.S. nie moglem sie powstrzymac ;P

  • 7. Data: 2010-05-09 10:40:54
    Od: Czarna Skrzynka <c...@a...pl>

    luxcamera pisze:

    > A ja robiłem dla Canona, jak był najlepszy na świecie - o przepraszam,
    > jest oczywiście wciąż :-) - i było tak samo z niejednym aparatem w
    > niejednym sklepie - czy wypływa z tego jakiś wniosek...?

    Tak, nie ma się co onanizować sprzętem :). W ostatnim czasie pojawiła
    sie taka tendencja dop samopsucia.
    Czarna Skrzynka

  • 8. Data: 2010-05-09 10:42:15
    Od: Czarna Skrzynka <c...@a...pl>

    Dawid pisze:

    > Jaki to sklep, może nie warto tam nic kupować?
    > Podaj nazwę sklepu.
    Problem zaczął się pojawiać w ostatnich 2 miesiącach w różnych sklepach
    różnych firm... Dlatego należy sprawdzać aparat,najlepiej robiąc serie
    zdjęć.
    Czarna Skrzynka