  • 11. Data: 2010-06-11 11:27:49
    Temat: Re: Uwaga! Masz a?????????????????????????
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hut2rl$9jm$1@news.onet.pl...

    > na czym polega oszustwo ?

    na wprowadzeniu w blad poprzez zasugerowanie ze ktos znajomy wyslal CI
    wiadomosc.
    Gdybys tak nie pomyslal nie wyslalbys platnego smsa.

  • 12. Data: 2010-06-11 11:31:45
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > na wprowadzeniu w blad poprzez zasugerowanie ze ktos znajomy wyslal CI
    > wiadomosc.
    > Gdybys tak nie pomyslal nie wyslalbys platnego smsa.

    w ktorym miejscu masz sugestie, ze to od znajomego ?
    ja widze tylko informacje (w zrodlowym poscie), ze mam do odbioru cztery
    zdjecia
    oszustwo bedzie wowczas, gdy wysle esa POBIERZ, a zdjec nie bedzie, albo
    wysle NADAWCA i nie dostane info

  • 13. Data: 2010-06-11 12:27:57
    Od: z <z...@g...pl>

    brum pisze:

> [...]
    > zdjecia
    > oszustwo bedzie wowczas, gdy wysle esa POBIERZ, a zdjec nie bedzie, albo

    System argentyński też jest zakazany chociaż zasady były jasne i
    czytelne. :-)
    Tutaj chodzi o manipulację która polega na:
    - sugestii że dostało się wiadomość(zdjęcia) zazwyczaj od ludzi którzy
    nas znają bo tylko ci znają nasz numer
    - podanie ceny jest na samym końcu, pewnie w większości telefonów trzeba
    przewinąć ekran żeby przeczytać.
    - płatność nie jest jasna bo można zrozumieć że płaci się za poznanie
    nadawcy a nie za pobranie (głupie ale tak się to czyta)
    Wszystko to specjalnie spreparowane pod ułomną naturę ludzką i pod ludzi
    może mniej obytych czy mniej wykształconych (dzieci).

    Oczywiście można się tłumaczyć że cena jest podana i naciągacz jest
    czysty jak łza.
    Tylko że to działanie można też równie dobrze potraktować jako
    wyłudzenie, sprytne wprowadzenie w błąd w celu złego rozporządzenia
    mieniem. Biorąc pod uwagę liczne skargi na sposób pobierania kasy przez
    rzeczoną firmę to prokurator miałby niezły punkt zaczepienia.

    Czy się komuś podoba czy nie weszliśmy do UE a tu obowiązują nas dość
    rygorystyczne przepisy chroniące konsumentów.
    Więc co? Do roboty i do egzekwowania unijnego prawa.

  • 14. Data: 2010-06-11 13:26:44
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    w ktorym miejscu masz sugestie, ze to od znajomego ?
    > ja widze tylko informacje (w zrodlowym poscie), ze mam do odbioru cztery
    > zdjecia

    pokazujac komus lopate w bagazniku tez niby nie mowisz ze zamierzasz go
    zabic co nie znaczy ze takie dzialanie moze byc grozba

  • 15. Data: 2010-06-11 13:28:34
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 czerwca 2010 13:31, brum pisze:

> [...]
    > zdjecia
    > oszustwo bedzie wowczas, gdy wysle esa POBIERZ, a zdjec nie bedzie, albo

    Oszustwem jest to, że piszą o MMSie a to nie jest MMs. I nie ważne już
    od kogo :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2010-06-11 13:31:14
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 czerwca 2010 14:27, z pisze:

    > Oczywiście można się tłumaczyć że cena jest podana i naciągacz jest
    > czysty jak łza.

    No ale wysyła te MMSy czy nie?

  • 17. Data: 2010-06-11 13:31:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w

    Nie tak do konca - w KK jest artykul ogolny, na tych co to
    doprowadzili innych do zlego rozporzadzenia swoim majatkiem.

    > System argentyński też jest zakazany chociaż zasady były jasne i
    > czytelne. :-)

    Bo sie za niego od d* strony dobrali.
    System byl jaki byl, dzialal u nas chyba ponad 10 lat, klienci
    poczatkowi byli zadowoleni.

    A potem sie pojawila grupa nieuczciwych organizatorow i
    posrednikow, ktorzy ciemnote wciskali.
    I za tych sie trzeba bylo zabrac - nagranie, sprawa, i kara lub
    wyroczek.

    A nawiasem mowiac to w tym kryzysie znow narastaja warunki do
    systemow argentynskich :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-06-11 13:33:03
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 czerwca 2010 15:31, J.F. pisze:
    > A nawiasem mowiac to w tym kryzysie znow narastaja warunki do systemow
    > argentynskich :-)

    O jakim Ty kryzysie piszesz? Ani nie było ani nie ma.

  • 19. Data: 2010-06-11 13:48:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > O jakim Ty kryzysie piszesz? Ani nie było ani nie ma.

    No nie ma. Ale byl.
    Jak kurs dolara zacznie rosnac 5% miesiecznie, to sam bedziesz
    szukal argentynskiego systemu :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-06-11 13:53:27
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 czerwca 2010 15:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > No nie ma. Ale byl.

    Aha, bo ja w pryzmacie Polski.

    > Jak kurs dolara zacznie rosnac 5% miesiecznie, to sam bedziesz szukal
    > argentynskiego systemu :-)

    Zacznijmy już dziś i bądźmy pierwsi i na górze w tej ekonomicznej
    piramidzie pokarmowej.