  • 1. Data: 2010-06-10 13:13:10
    Temat: MS 2010 w telefonie?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Witam.

    Jest jakaś aplikacja na WM co by 'monitorowała' MŚ w kopaną co się jutro
    zaczynają? Chodzi o terminarz, kto z kim i kiedy, wynik spotkań? Coś na wzór
    tego z F1?

    pozdro.

  • 2. Data: 2010-06-11 08:39:29
    Temat: Re: MS 2010 w telefonie?
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-10 15:13, BaX pisze:
> [...]
    > zaczynają? Chodzi o terminarz, kto z kim i kiedy, wynik spotkań? Coś na wzór

    a ja sie zastanawiam po co to komu jak jest internet?
    Marx

  • 3. Data: 2010-06-11 09:20:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-06-10 15:13, BaX pisze:
    > Witam.
    >
    > Jest jaka? aplikacja na WM co by 'monitorowa?a' M? w kopan? co si? jutro
    > zaczynaj?? Chodzi o terminarz, kto z kim i kiedy, wynik spotka?? Co? na wz?r
    > tego z F1?
    >
    > pozdro.

    http://www.xda-developers.com/windows-mobile/footbal
    lmonitor-updated-to-version-0-33/

    Popraw sobie kodowanie, bo wysyłasz śmieci.

  • 4. Data: 2010-06-11 09:24:11
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Marx pisze:

    > a ja sie zastanawiam po co to komu jak jest internet?
    > Marx

    Czasem bywaja apliakcje, ktore sa pewnego rodzaju obudowami nad
    mini-stronami www.
    Np. Onet ma m.in. na Adroida swoja apliakcje, sluzy poruszaniu sie po
    ich serwisie informacyjnym, mialem kilka dni, moze byc, ale skasowalem,
    bo normalny lajt.onet jest dostatecznie dobry. Byc moze, gdyby lajt nie
    byl tak dobry, uzywal bym tej apliakcji

    Niektore duze portale moga miec calkiem fajne wersje 'mobile', warto
    poszukac.

  • 5. Data: 2010-06-11 11:02:35
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > a ja sie zastanawiam po co to komu jak jest internet?

    Bo łatwiej przeglądać wynik, strzelców i terminarz?

  • 6. Data: 2010-06-11 11:04:13
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > http://www.xda-developers.com/windows-mobile/footbal
    lmonitor-updated-to-version-0-33/

    > Popraw sobie kodowanie, bo wysyłasz śmieci.

    Dzięki.

  • 7. Data: 2010-06-12 08:44:18
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com>

    > a ja sie zastanawiam po co to komu jak jest internet?

    To mniej więcej takie pytanie jak "Po co komu samochody skoro mamy drogi
    ?!".