  • 1. Data: 2010-06-10 21:02:46
    Temat: nokia 5800 + rosyjski
    Od: miodu <o...@g...com>

    Witam

    Właśnie kupiłem nokię 5800, a jako że to smartphone, myślałem że z
    klawiaturą nie będzie problemów. Okazało się że to nie takie hop-siup.
    Chcąc zainstalować język rosyjski, potrzebuję zmienić niejaki "product
    code".

    Przyznam że nie mam zielonego pojęcia o co chodzi. Nokia ma zdjęty
    simlock, chyba nie jest na gwarancji od dawna, więc straszenie "utratą
    gwarancji" nie robi na mnie wrażenia. Potrzebuję natomiast cyrylicy, i
    nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić.

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

  • 2. Data: 2010-06-11 17:17:30
    Temat: Re: nokia 5800 + rosyjski
    Od: Piotrek <b...@o...pl>