  • 1. Data: 2010-06-10 18:44:42
    Temat: Uwaga! Masz aż 4 nowe wiadomości MMS -
    Od: z <z...@g...pl>

    "Uwaga! Masz aż 4 nowe wiadomości MMS - ZDJECIA do odebrania! By je
    zobaczyć wyślij sms POBIERZ na 7218 Chcesz poznać nadawców ślij NADAWCA
    na 7218 2,44/sms"

    Ten proceder trawa przynajmniej rok i sporo ludzi już naciągnęli.
    Dzisiaj dostała moja żona i dmuchając na zimnie mi pokazała.
    Całe szczęście bo spodziewaliśmy się zdjęć z zagranicy.
    Dobrze że nie trafiło na moich rodziców którzy mają komórkę od kilku
    miesięcy.
    Wiem. Trzeba czytać i myśleć i podejrzewać na każdym kroku przekręt i
    wyłudzenie pieniędzy. Niestety fachowcy co preparują takie smsy wiedzą
    dokładnie co robią.
    To tak dla przestrogi bo na działania prokuratury to już nie liczę.

  • 2. Data: 2010-06-10 18:57:31
    Temat: Re: Uwaga! Masz aż 4 nowe wiadomości MMS -
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 10 Cze, 20:44, z <z...@g...pl> wrote:
    > "Uwaga! Masz a 4 nowe wiadomo ci MMS - ZDJECIA do odebrania! By je
    > zobaczy wy lij sms POBIERZ na 7218 Chcesz pozna nadawc w lij NADAWCA
    > na 7218 2,44/sms"

    Ciekawe czy da sie wylaczyc mozliwosc wysylania sms i dzwonienia na
    tzw drogie numery?
    W stacjonarnych chyba mozna bylo.

  • 3. Data: 2010-06-10 18:57:38
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 20:44, z pisze:
> [...]
    > dokładnie co robią.
    > To tak dla przestrogi bo na działania prokuratury to już nie liczę.

    He he, czego to jeszcze nie wymyślą. Ja myślę że spokojnie ludzie
    nabierają się na takie coś. Jak przypomnę sobie swoją mamę, na początku
    co pisanie smsów jej jeszcze nie wychodziło :) to gdyby dostała takie
    coś i nie pytając się chciała wszystko zrobić "sama", wysłała by na pewno.
    Czekać tylko na komunikaty o nowej wiadomości w poczcie głosowej, jak
    chcesz odsłuchać to... itd itd.
    A jaki to potencjał jest, niech złapie się 200tyś ludzi i z każdego
    niech będzie te 50gr. I już 100tyś na czysto :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-06-11 06:30:06
    Temat: Re: Uwaga! Masz az 4 nowe wiadomosci MMS -
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ciekawe czy da sie wylaczyc mozliwosc wysylania sms i dzwonienia na
    > tzw drogie numery?

    polaczenia na numery premium mozna zablokowac bezplatnie
    nie mozna natomiast blokowac selektywnie sms, albo wszystkie, albo nic

  • 5. Data: 2010-06-11 06:34:48
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ten proceder trawa przynajmniej rok i sporo ludzi już naciągnęli.

    domniemywasz, czy wiesz na pewno ?

> [...]
    > dokładnie co robią.
    > To tak dla przestrogi bo na działania prokuratury to już nie liczę.

    to nie sa "fachowcy", tylko drobni oszusci i nawet prokuratura nie jest
    potrzebna, zeby ich scignac

  • 6. Data: 2010-06-11 07:25:58
    Temat: Re: Uwaga! Masz a?????????????????????????
    Od: z <z...@g...pl>

    brum pisze:

    > domniemywasz, czy wiesz na pewno ?

    5 min w google.
    Najbardziej mnie wk... informacja że jest to firma działająca
    przynajmniej od początku 2009 r. (dokładnie taka sama treść sms)
    i nikt nie może/nie chce nic z tymi oszustami zrobić.

  • 7. Data: 2010-06-11 08:58:29
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > polaczenia na numery premium mozna zablokowac bezplatnie
    > nie mozna natomiast blokowac selektywnie sms, albo wszystkie, albo nic

    a nie ma jakiegos programu na symbiana, co to by uniemozliwil wysłanie
    sms na numery krotsze niz 9 cyfr i blokowalby sms z numerow krotszych niz 9
    cyfr?

  • 8. Data: 2010-06-11 09:01:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w
    > 5 min w google.
    > Najbardziej mnie wk... informacja że jest to firma działająca
    > przynajmniej od początku 2009 r. (dokładnie taka sama treść sms)
    > i nikt nie może/nie chce nic z tymi oszustami zrobić.

    No bo co to za oszustwo - uczciwie pisza ze to jest platne.

    J.

  • 9. Data: 2010-06-11 10:23:49
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Najbardziej mnie wk... informacja że jest to firma działająca przynajmniej
    > od początku 2009 r. (dokładnie taka sama treść sms)
    > i nikt nie może/nie chce nic z tymi oszustami zrobić.

    na czym polega oszustwo ?

  • 10. Data: 2010-06-11 11:24:20
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > To tak dla przestrogi bo na działania prokuratury to już nie liczę.

    bo?
    ja sam zamierzam zglosic usilowanie oszustwa

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!