  • 1. Data: 2010-06-10 13:53:44
    Temat: wytrzymaly, prosty, z klapka...jaki?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    poszukuję coś dla ojca prostego w obsłudze, z wypukłymi klawiszami, dobrym
    (głośnym) dźwiękiem i wytrzymałego (kurz, tendencje do upadków ;-) ), jako
    że telefon będzie używany w cięższych warunkach (budowlanych) to pomyślałem
    o Samsungu B2100 solid ale on nie jest z klapką i "guziki będą się same
    wciskać" ja wiem że samo to się 'grzmi i błyska' ale co zrobić,
    istnieją jakieś proste i spełniające powyższe wymagania telefony?
    dzięki za sugestie,

    brat

  • 2. Data: 2010-06-11 09:23:56
    Temat: Re: wytrzymaly, prosty, z klapka...jaki?
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > (budowlanych) to pomyślałem o Samsungu B2100 solid ale on nie jest z
    > klapką i "guziki będą się same wciskać" ja wiem że samo to się 'grzmi i

    Samsung U900 Soul.
    Slider, wiec klawisze chronione, dzwiek dobrej jakosci, wytrzymalosc na
    upadki sprawdzona empirycznie i nie mam mu nic do zarzucenia a wrecz
    jestem zachwycony.
    Wypukle klawisze w klapkowcu to oksymoron ;)

    szwagier

  • 3. Data: 2010-06-11 09:47:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał

    > Samsung U900 Soul. Slider, wiec klawisze chronione,

    A tak swoja droga - nie lepiej jakis klasyczny ?
    Wsadzic w pokrowiec, wzrosnie wytrzymalosc i odpornosc.

    Tylko najpierw sprawdzic jak sie laduje w tych pokrowcach.

    > Wypukle klawisze w klapkowcu to oksymoron ;)

    Nie bardzo rozumiem ?

    J.

  • 4. Data: 2010-06-11 17:52:34
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Samsung U900 Soul.
    > Slider, wiec klawisze chronione, dzwiek dobrej jakosci,

    hmm dzieki za typowanie ale U900 dla budowalńca w wieku 60+ ? z tą
    klawiaturą?
    cytując któryś z kabaretów "helouuu" ;-)

    brat

  • 5. Data: 2010-06-11 20:37:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 11:23:56 +0200, szwagier napisał(a):

> [...]
    > jestem zachwycony.
    > Wypukle klawisze w klapkowcu to oksymoron ;)

    Autor wątku pisząc o klapkowcu chyba miał na myśli obudowę typu
    clam-shell. Slider raczej się do ciężkich warunków nie nadaje, bo co
    komu z chronionej klawiatury, jeśli przy upadku rozbije się wyświetlacz?
    Ja bym raczej postawił na wsadzony do pokrowca tani, prosty telefon z
    monochromatycznym wyświetlaczem, bo kolorowy wyświetlacz na pełnym
    słońcu to jest prawdziwe nieszczęście, a na budowie zazwyczaj słońca nie
    brakuje.
    U mnie np. za telefon domowy służy Nokia 3510, która kupiłem na Allegro
    za 40 zł, z pudełkiem ładowarką i dokumentami.
    Więc nawet gdyby coś z telefonem się stało (o co na budowie łatwo), to
    niewielka strata.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2010-06-24 08:22:10
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 10 Cze, 15:53, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:
    > i wytrzymałego (kurz, tendencje do upadków ;-) ), jako

    moze bez klapki? Nokia 3720 classic

    http://technowinki.onet.pl/artykuly/testy/nokia-3720
    -classic-gruboskorna-komorka,1,3060243,artykul.html

    WS