  • 31. Data: 2010-06-11 20:03:20
    Temat: Re: Uwaga! Masz a?????????????????????????
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > poczytaj art 286 kk

    "a czy to ladnie, ze w panskim kraju syjonisci bija murzynow ?"
    skoro, wg Ciebie, abonenci sa tacy bezradni, nie rozumieja co robia i trzeba
    ich chronic, to ja sie domagam scigania z tego artykulu politykow
    obiecuja ciemnej masie roznosci, a slowa nie dotrzymuja

  • 32. Data: 2010-06-11 20:09:42
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Dla mnie ten sms sprawia wrażenie automatycznego powiadomienia które
    > wysłał operator. Standardowa usługa operatora opisana w regulaminie i
    > umowach podpisanych przez abonenta (wzbudza zaufanie). To jest
    > powiadomienie o otrzymaniu wiadomości od kogoś kto zna abonenta numer.
    > Czyli wykluczając operatora musi być to "znajomy"

    powinenes zastrzec prawa autorskie do tej dedukcji, zwlaszcza to wzbudzanie
    zaufania

    > Operator się wypnie bo to nie on i odeśle do organów ścigania.
    > Nic mu do tego jakie smsy przychodzą do abonenta od innych abonentów z
    > innych sieci itd.

    troszke mieszasz
    operator nie ma zajmowac sie wiadomosciami przychodzacymi i tym, jakie
    skojarzenia budza one u odbiorcy (ze od operatora, ze od znajomego itp.)
    operator zajmie sie tematem, jesli Ty wyslesz sms na podany numer, a nie
    otrzymasz obiecanej rzeczy/uslugi

    > Jak wyżej. Trzeba bulić kasę. Operator ma to gdzieś to nie jego sprawa.

    widze, ze znasz sie na rzeczy, zatem dobrej nocy zycze

  • 33. Data: 2010-06-11 20:18:26
    Od: z <z...@g...pl>

    brum pisze:

    > nie wysylalem na podany numer sms, wiec nie wiem, jak to wyglada
    > twierdze tylko, ze bez wgledu na wrzaski, nie ma podstaw do scigania
    > procederu, o ile kupujacy dostaje to, za co placi

    Nie dostaje. 5 minut w google. Zostaje za to wciągnięty w niby rozmowę w
    której oszust wysyła coraz to wymyślniejsze wiadomości żeby tylko
    odpowiadać na smsy.

> [...]
    > nawet jesli przesyla idiotyczne zdjecia, to powinien to robic zgodnie z
    > oferta
    > a jesli jednak chodzi tu o wyludzenie wysokoplatnego sms, to jest to zwykly
    > fraud i nie trzeba do tego prokuratora
    > wystarczy skontaktowac sie z wlasnym operatorem, ktory z radoscia zajmie sie
    > tematem
    > w krotszym lub dluzszym czasie trafi do uzytkownika numeru premium i poprzez
    > lancuszek jednego-dwoch-trzech posrednikow nie zaplaci albo odzyska (w
    > wiekszosci przypadkow) cala wyludzona kase, a jednoczesnie odda ja

    Wyjaśnij więc dlaczego to trwa tyle czasu. Może ludzie tego nie
    zgłaszają? Wątpię. Raczej operator się wypina bo po co się męczyć,
    przecież kaska i tak leci

  • 34. Data: 2010-06-11 20:18:48
    Od: z <z...@g...pl>

    brum pisze:

    > powinenes zastrzec prawa autorskie do tej dedukcji, zwlaszcza to wzbudzanie
    > zaufania

    Bo ja prosty i łatwowierny człowiek jestem tyle tylko że trochę obyty w
    technice. To jest właśnie przekaz dla tych mniej obytych, nie
    czytających tej grupy.

> [...]
    > skojarzenia budza one u odbiorcy (ze od operatora, ze od znajomego itp.)
    > operator zajmie sie tematem, jesli Ty wyslesz sms na podany numer, a nie

    Więc operator nic nie może zrobić bo to jest własnie wiadomość wysłana
    przez Kowalskiego do Iksińskiego. Nic mu do tego.

  • 35. Data: 2010-06-11 20:45:42
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 czerwca 2010 22:18, z pisze:
    > Wyjaśnij więc dlaczego to trwa tyle czasu. Może ludzie tego nie
    > zgłaszają? Wątpię. Raczej operator się wypina bo po co się męczyć,
    > przecież kaska i tak leci

    Pewnie i jedno i drugie.
    Ilu ludzi zgłosi podejrzenie oszustwa Policji, w sensie pieprzyć się
    tyle w imię sprawiedliwości ze ten bochenek chleba, przecież od
    znajomych dostanie jeszcze burę że taki naiwny i porada aby być ostrożnym.
    Operator z jakiejś dużej strony formalnej też umywa ręce, on jest
    zabezpieczony przed odpowiedzialnością za wszystkie takie i podobne
    przestępstwa. I w sumie prawidłowo, co on winien? Ale co dalej? Dalej to
    jak opinia publiczna nie ściga, PR nie naciska, nie ma doniesień do
    prokuratury, to co im do tego?

    I tak sobie trwa proceder miesiącami czy latami.
    Poza tym polskie prawo cały czas dojrzewa i goni za techniką, aby
    przeciwdziałać takim czy innym różnym przestępstwom i wykroczeniom.
    Przykład chociażby z ostatnich dni, co do stalking-u. Nie było za bardzo
    ścigane, bo też i prawnego nie było przygotowania.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 36. Data: 2010-06-11 22:25:28
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeba ich chronic, to ja sie domagam scigania z tego artykulu politykow
    > obiecuja ciemnej masie roznosci, a slowa nie dotrzymuja

    co to ma za znaczenie przepis jest dosc jasny tylko czekac az zaczna scigac
    walki smsowe

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 37. Data: 2010-06-12 13:26:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Jun 2010 15:53:27 +0200, Piotr M wrote:
    >Aha, bo ja w pryzmacie Polski.

    W Polsce kryzys byl a nawet jest nadal, na szczescie umiarkowany.

    No i zlotowka spadla.

    J.

  • 38. Data: 2010-06-13 07:49:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hutdis$531$1@inews.gazeta.pl...
    > w ktorym miejscu masz sugestie, ze to od znajomego ?
    >

    > pokazujac komus lopate w bagazniku tez niby nie mowisz ze zamierzasz
    > go zabic co nie znaczy ze takie dzialanie moze byc grozba

    Nie, to tylko oznacza ze chodzisz z wykrywaczem metalu :)

    Nemo

  • 39. Data: 2010-06-13 09:47:00
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to tylko oznacza ze chodzisz z wykrywaczem metalu :)
    >
    > Nemo

    koryguje zdanie co nie znaczy ze takie dzialanie nie jest grozba bo jest
    (karalna)