  • 1. Data: 2010-06-10 08:03:42
    Temat: Play OnLine na kartę - ważność startera
    Od: "Piotr \( Maximus \)" <p...@N...kr.home.pl>

    Jak długo jest ważny starter Play OnLine ? Starter był aktywowany,
    doładowany i użyty w wrześniu/paździeniku 2009. W pnukcie Play powiedzieli,
    że lepiej kupić nowy, bo tamtem nie będzie aktywny.
    Sprawdzałem w pożyczonym modemie Play, nie może się połączyc, ale "zasięg
    WCDMA" jest.
    Czy warto ryzykować jego doładowanie ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-06-10 08:41:01
    Temat: Re: Play OnLine na kartę - ważność startera
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr ( Maximus ) pisze:
> [...]
    > że lepiej kupić nowy, bo tamtem nie będzie aktywny.
    > Sprawdzałem w pożyczonym modemie Play, nie może się połączyc, ale "zasięg

    Sprawdź w dowolnym telefonie z 3g. Jak zaloguje się do sieci, to
    ładuj śmiało.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-06-10 09:41:18
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 10:41, Liwiusz pisze:

    > Sprawdź w dowolnym telefonie z 3g. Jak zaloguje się do sieci, to ładuj
    > śmiało.

    Ja miałem bardzo starą kartę Taktak, ale z fajnym numerem :) No i jak
    wszedł Fresh to wymyśliłem że sobie go do niego przeniosę (z uwagi że w
    nim nie trzeba doładowywać co miesiąc). Ale karta już zimna, żadnego
    logowania nic. Poszedłem do Salony Firmowego, konsultant hokus pokus,
    kazał pieniądze na doładowanie wyłożyć na stół i karta odżyła :) Także
    myślę że w Salonach Firmowych różne rzeczy są możliwe, tyle że Play nie
    ma takich salonów :D

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-06-10 10:58:54
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 10-06-2010 11:41, Piotr M pisze:
    <ciach> Także
    > myślę że w Salonach Firmowych różne rzeczy są możliwe, tyle że Play nie
    > ma takich salonów :D

    Oczywiście, że ma

  • 5. Data: 2010-06-10 11:05:10
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 12:58, spiderpl pisze:
    > W dniu 10-06-2010 11:41, Piotr M pisze:
    > <ciach> Także
    >>

    > Oczywiście, że ma

    Który na przykład?

  • 6. Data: 2010-06-10 14:25:08
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    Piotr M pisze:

    > Który na przykład?

    firmowy, a nie partner

  • 7. Data: 2010-06-10 14:51:01
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 16:25, >>Galeon<< pisze:

    > firmowy, a nie partner

    Z tego co wiem, to są tylko partnerzy, np w Krakowie Playzone to
    partner, chyba że coś się zmieniło, to punkt Germanos zwykły.

  • 8. Data: 2010-06-12 18:29:08
    Od: radiox <r...@o...pl>

    W dniu 2010-06-10 10:03, Piotr ( Maximus ) pisze:
> [...]
    > że lepiej kupić nowy, bo tamtem nie będzie aktywny.
    > Sprawdzałem w pożyczonym modemie Play, nie może się połączyc, ale "zasięg

    Ja miałem taki sam dylemat. Nie doładowywałem ze trzy miesiące sam
    starter. Nie łączył się, ale był zasięg. Pamiętaj, że możesz doładować
    sms'em z tej aplikacji. Jeśli nie załapie SMS'a to maż nie ważną kartę,
    a jak chapnie to wszystko będzie OK. W przypadku nie załapanie możesz
    zawsze dogadać się z jakimś znajomy co ma Play więc kaski nie stracisz,
    albo kupisz nowy starter i do niego doładujesz.
    Jeśli wciągnie sms'a a nie odżyje sieć to masz prawo do reklamacji.
    Więc zachowaj też paragon i pamiętaj, żeby kupić zdrapkę/kupon, a nie
    doładowywać bezpośrednio na numer.
    Ja zaryzykowałem i poszło. Chociaż dawno minęło przecież 14 dni od
    aktywacji startera.